مسابقات اسلالوم زیر 23 سال قهرمانی آسیا و استعدیابی از 9 تا 12 آبان ماه به میزبانی استان البرز آغاز می‌شود. این مسابقات با حضور 8 تیم خارجی و یک تیم از ایران در کرج و در محلی به نام پل چوبی برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات تیم‌های قزاقستان، چین تایپه، تایلند، هند، ویتنام،ترکیه، لبنان، ازبکستان و ایران حضور دارند.

ایران در این دوره از مسابقات با 12 قایقران دختر و 6 پسر شرکت می‌کند. اسفندیار شیر محمدی هدایت مردان و کتایون اشرف و سمیه فلاح مربیان دختران هستند.

یاسمن رضاسلطانی، نازنین فرزانه، ارغوان برخورداری و نیروانا اسدبیگی از تهران، فائزه روناسی و ستاره همایون فرد از اصفهان، دنیا محمدی از کرمانشاه، محدثه حسن پور و نگار صادقی از قزوین و ملیکا سماکی، نگین جباریه و حسنا الهقلی از مازندران در بخش بانوان و امیر رضانژاد و محمد مهدوی نیا از تهران، دانیال خسروی، ماهان ادریسی و مرصاد واحدی از مازندران و محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری در بخش آقایان قایقرانان حاضر در این مسابقات هستند.

برنامه مسابقات از سوی کمیته برگزاری اعلام شد. فردا، 9 آبان ماه پس از برگزاری جلسه سرپرستان تیم ها، آیین افتتاحیه مسابقات از ساعت ١6 برگزار خواهد شد.

صبح پنجشنبه ١ آبان ماه، مسابقات با برگزاری مرحله انتخابی و مقدماتی در مواد کایاک و کانو یکنفره در دو بخش آقایان و بانوان از ساعت ١٢ آغاز می‌شود.

جمعه ١١ آبان ماه، این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات تیمی و توزیع مدال این بخش ادامه پیدا خواهد کرد.

شنبه ١٢ آبان ماه روز پایانی مسابقات، با برگزاری رقابت های فینال کایاک و کانو یکنفره زیر٢٣ سال و جوانان و توزیع مدال این بخش از ساعت ٩:٣ تا ١6 برگزار می‌شود.

سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نامزد کسب عناوین برترین‌ در جهان
مشاهده