امیرحسین فشنگچی در مورد شرایط تیمش بعد از پیروزی برابر بادران گفت: من قبل از بازی هم به بازیکنان تیم‌مان گفتم که لیگ تازه برای ما شروع شده است. ما هیچ توجهی به جدول و نتایج رقیبان نداریم و مهم این است که خودمان بتوانیم بازی‌ها را ببریم و به صدر جدول برسیم. حالا هم دو بازی تعیین‌کننده با گل‌گهر و مس کرمان داریم که بازی‌های شش امتیازی محسوب می‌شوند و باید نتایج خوبی بگیریم. مطمئن باشید که بازیکنان ما با یکی دو برد مغرور نمی‌شوند، چرا که هدف‌های بزرگی در ذهن داریم.

وی که در بازی‌های اخیر جزو تأثیرگذارترین هافبک‌های لیگ دسته اول بوده است، در مورد اینکه چرا با این آمادگی در لیگ برتر حضور ندارد، تأکید کرد: من پیشنهاد لیگ برتری داشتم، ولی با توجه به شناختی که از فرهاد کاظمی داشتم، هدفم این بود که دوباره با این مربی کار کنم. من برای یک بازگشت خوب، شاگرد کاظمی شدم تا دوباره به روزهای خوبم برگردم، حتی ایشان هم به من گفت که می‌توانم به بهترین شرایط برسم. خدا را شکر که وضعیت خوبی دارم و تا الان هم نتایج خوبی گرفته‌ایم. امیدوارم که در پایان بازی‌ها بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی سرخپوشان با نماینده ژاپن گفت: پرسپولیس خیلی سختی کشید تا با اینجا برسد و همه می‌دانند این تیم با چه شرایط سختی در یکی دو سال اخیر مواجه شد. حالا بازیکنان پرسپولیس باور دارند که می‌توانند با قهرمان شدن در آسیا کار بزرگی انجام دهند و امیدوارم که این تیم در نهایت به هدفش برسد. انجام بازی برگشت در تهران هم یک امتیاز بزرگ برای پرسپولیس است. تیم برانکو نشان داده که در چنین‌ بازی‌هایی، اگر در بازی رفت هم نتیجه نگیرد، توانایی جبران نتیجه را در ورزشگاه آزادی دارد. البته هواداران پرسپولیس هم امتیاز مهمی برای این تیم محسوب می‌شوند.

برنامه بازی‌های تدارکاتی قطر نهایی شد/ دیدار با اکوادور، ازبکستان ، سوئیس و ایسلند در دستور کار عنابی‌پوشان
مشاهده