باشگاه روبین‌کازان مدتی قبل با تصمیم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از حضور در یک دوره لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا طی 2 سال آینده به خاطر عدم رعایت قوانین مالی جوانمردانه این نهاد محروم شد.

رستم سایمانوف، مدیرعامل باشگاه روبین‌کازان درباره واکنش به تصمیم یوفا به شبکه ورزشی MATCHTV روسیه گفت: ما انتظار جریمه از سوی یوفا را از سال 2017 میلادی داشتیم اما نمی‌دانم مدیریت باشگاه روبین‌کازان در سال‌ 2014 میلادی چه مذاکراتی با یوفا و فدراسیون فوتبال روسیه جهت پیاده‌سازی قوانین مالی جوانمردانه را داشتند. باشگاه روبین‌کازان توافقی با یوفا برای انجام کارهای مورد نظر داشت و حتی آنها اعلام کردند اقدام‌های زیادی توسط باشگاه طی سال جاری صورت گرفت، البته در موافقت‌نامه طرفین مدت‌زمان قید نشده بود. هم‌اکنون باشگاه روبین‌کازان دارای ثبات مالی است اما همه حتی در سطح دولت جمهوری تاتارستان انتظار یک تصمیم منفی از سوی یوفا را داشتیم.
وی افزود: ما شکایت خود از یوفا را به دادگاه CAS ارائه کردیم. ما تا پایان این راه مبارزه خواهیم کرد و دادگاه درباره همه‌چیز تصمیم‌گیری می‌کند اما امیدمان را از دست نمی‌دهیم. تیم روبین‌کازان با وجود هر تصمیمی برای اعتلای نامش مبارزه می‌کند. قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی روسیه برای ما مهم هستند. تلاش می‌کنم تا به بهترین جایگاه دست یابیم.

پلیس آمریکا ۳۰۲ نفر از معترضان به قاضی متهم به آزار جنسی را دستگیر کرد
مشاهده