مهدی توکلی با تأکید بر اینکه در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی، مسابقات با مشکل حادی مواجه نیست، اظهار داشت: یکسری شکایت‌های کوچک هست که کاملاً طبیعی است، اما خوشبختانه هیچ مشکل حاد و بزرگی وجود ندارد و مسئله کشتی‌گیر خارجی تیم بهشهر هم حل و فصل شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی با اشاره به حضور ملی‌پوشان و کشتی‌گیران خارجی در مرحله نهایی لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی تصریح کرد: ملی‌پوشان برای همراهی تیم‌های‌شان در این مرحله کاملاً آزاد هستند و اینکه بخواهند روی تشک بروند یا نروند، بستگی به توافق‌شان با تیم مورد نظر و همچنین مدیریت و کادرفنی تیم‌شان دارد. چیزی که هست از نظر فدراسیون هیچ محدودیتی برای حضور ملی‌پوشان در مرحله نهایی لیگ وجود ندارد.

رئیس کمیته لیگ در خصوص میزبانی گلستان و ایذه از این رقابت‌ها گفت: گلستان چند دوره هست که میزبانی مسابقات ما برعهده دارد و در امر برگزاری رقابت‌ها بی‌تجربه نیست. آنها محیط و سالن خوبی دارند و علاوه بر آن مسئولانی همراه. امیدوارم روز 10 آبان فینال لیگ را هم با مدیریت خوبی برگزار کنند و شاهد برگزاری مسابقه‌ای آبرومند باشیم. در ایذه یک مقدار کار سخت است، اما امیدواریم که آنها هم بتوانند مسابقات را به نحو احسن برگزار کنند.

مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ کشتی آزاد روز پنجشنبه هفته جاری با حضور تیم‌های بیمه رازی بابل، راه و شهرسازی گلستان، ستارگان ساری و آرش زین بابل در گلستان و همچنین مسابقات کشتی فرنگی روز سه‌شنبه هفته آینده (14 آبان) با شرکت تیم‌های صنعت ایذه، شهر مای مشهد، بیمه رازی اردبیل و شهدای مدافع حرم قم در ایذه برگزار خواهد شد.

بیانیه مصطفی آجورلو درباره شکایت خسرویان/ مدیریت پیشین هرگز حاضر نیست صدمه‌ای به تراکتورسازی وارد شود
مشاهده