یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد آنچه مقاومت انجام داد(پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی)، وفاداری به وعده خود در قبال خون شهیدان و حمایت از راهپیمایی بازگشت بود.

«خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس هیئت عالی ملی راهپیمایی بازگشت، تاکید کرد: تمام اقدامات و پاسخ های انجام شده از سوی گردان های القدس و مقاومت فلسطین، با هدف اثبات وفاداری به خون شهیدان ، حمایت از راهپیمایی بازگشت وشکستن محاصره و نیز برای برطرف کردن کدورت و شکاف ها میان فلسطینیان است.

البطش تاکید کرد: ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی با جنایت کشتار شرکت کنندگان در راهپیمایی مسالمت آمیز در غزه و کرانه باختری، با عنوان «جمعه غزه مقاوم هرگز تسلیم نخواهد شد، به دنبال تحمیل معادلات میدانی و نظامی جدید بود که مقاومت هرگز آن را نمی‌پذیرد.

بر اساس گزارش شهاب، البطش اظهار داشت: هرگز نمی توان به اشغالگران اجازه داد تا چهار غیرنظامی مسالمت جو را در غزه و دو نفر را در کرانه باختری اشغالی در راهپیمایی‌های مردمی مسالمت آمیز به شهادت برساند بدون اینکه پاسخی به این جنایات داده نشود.

وی از جامعه جهانی خواست رژیم اشغالگر اسرائیل را برای توقف کشتار انسان‌های بی‌دفاع و تظاهرات کنندگان مسالمت جو تحت فشار قرار دهند.

البطش نقش مصر را به سبب تلاش این کشور برای توقف تجاوزگری به ملت ما و دستیابی به تفاهماتی که منجر به آتش‌بس شد، ارزشمند خواند و از آن تمجید و بار دیگر تاکید کرد: این جنبش به میزانی که دشمن صهیونیستی به آتش بس پایبند باشد به آن پایبند خواهد بود.

آذربایجان شرقی| تصادف دلخراش در جاده تبریز - اورمیه ۷ کشته بر جای گذاشت
مشاهده