عملیات الحشد الشعبی محور غرب الانبار از تقویت حضور نیروهای خود در مرزهای مشترک با سوریه خبر داد.

به نقل از السومریه نیوز، عملیات الحشد الشعبی محور غرب الانبار در بیانیه‌ای از تقویت حضور نیروهای خود در مرزهای مشترک با سوریه خبر داد.

در این بیانیه دلیل تقویت حضور نیروهای الحشد الشعبی در مرزهای مشترک با عراق تسلط گروه تروریستی داعش بر برخی از مواضع نیروهای موسوم به دموکراتیک سوریه که به اختصار “قسد” خوانده می‌شوند بر شمرده شده است.

این بیانیه می‌افزاید که در طول دو روز گذشته و در پی اوضاع نامساعد جوی برخی از مواضع نیروهای دموکراتیک سوریه از سوی تروریست‌های داعشی هدف قرار گرفته شد و در پی این حملات نیروهای دموکراتیک عقب‌نشینی کردند که این امر منجر شد خلأیی در مرزهای سوریه ایجاد شود.

عملیات الحشد الشعبی محور غرب الأنبار در این بیانیه از هماهنگی خوب بین نیروهای مرزبانی و ارتش به منظور مقابله با هرگونه شرایط اضطراری خبر داد و تاکید کرد که اقدامات لازم برای برقراری امنیت مرزهای مشترک انجام شده است.

هیئت الحشد الشعبی عراق نهم دسامبر سال 2017 میلادی (18 آذر) از کامل شدن عملیات نظامی در الجزیره و البادیه در غرب عراق و تسلط کامل بر مرزهای مشترک با سوریه خبر داد.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق نوزدهم آذرماه سال گذشته آزادسازی کامل خاک این کشور از لوث داعش را اعلام کرد اما تعقیب تروریست‌های داعشی و پاکسازی کامل عراق از لوث داعش همچنان ادامه دارد.

دلیل اخراج وریا غفوری در دیدار نفت مسجدسلیمان - استقلال مشخص شد
مشاهده