فوتبال جهان| جنارو گتوسو: باید بهانه‌ها را کنار بگذاریم/ شکست مرا نابود می‌کند

جنارو گتوسو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سامپدوریا در هفته دهم رقابت‌های سری A ایتالیا از یک بازی دشوار و لزوم بازگشت میلان به دوران اوج گفت.

سرمربی میلان اظهار داشت: 2 باخت متوالی را تجربه کرده‌ایم اما زنده هستیم. احساساتم را هم از دست نداده‌ام. شکست مرا نابود می‌کند. هنوز می‌دانم چه حد می‌توانم از قابلیت‌هایم استفاده کنم.می‌خواهم تیمی باشخصیت و با اراده را در زمین ببینم. لئوناردو و مالدینی همیشه آماده هستند تا با ما صحبت کنند. می‌دانیم باید در کدام زمینه‌ها بهتر شویم. فصل طولانی است. پس باید بهانه‌ها را کنار گذاشته و مسئولیت قبول کنیم.

گتوسو در ادامه درباره وضعیت تیمش افزود: کالدارا تازه مصدومیت را پشت سر گذاشته و به زودی کیفیتش را نشان خواهد داد. می‌توانستم برابر بتیس به او بازی دهم اما زمان درستی نبود. لاکسالت می‌تواند به عنوان هافبک چپ یا دفاع چپ بازی کند. مطمئن هستید با سیستم 2-4-4 بازی خواهیم کرد؟! به نظرم اطلاعات غلط به شما داده‌اند. با کوترونه بیشتر می‌توانیم مستقیم و در عمق بازی کنیم. هیگواین دوست دارد توپ بیش‌تر به پایش برسد. سمپدوریا خط دفاع قدرتمندی دارد که به دستان مربی خوبی مثل جامپائولو، سازمان یافته تر می‌شود.

معادله عجیب انتخاب دستیار برای شفر
مشاهده