فوتبال جهان|ماسیمیلیانو آلگری: گل رونالدو جادوی فوتبال بود/ بچه‌ها در مدارس دوست دارند از این گل‌ها بزنند

ماسیمیلیانو آلگری پس از برتری 2 بریک تیمش مقابل امپولی در هفته دهم رقابت‌های سری A ایتالیا از عملکرد کریس رونالدو تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره بازی گفت: تیم با رویکرد خوبی بازی را آغاز کرد اما بعد از 10 دقیقه، روند گردش توپ کند شد و همین عامل ضدحملات زیاد امپولی را رقم زد. امپولی تیم سرسختی است. آن‌ها یک مهاجم، 2 هافبک بازیساز و 2 بازیکن کناری سرعتی داشتند و به همین خاطر باید روی ضدحملات بیشتر مراقب می‌شدیم. در واقع روی روی همین ضدحملات هم گل خوردیم. نیمه دوم، موقعیت های زیادی خلق کردیم و شایسته پیروزی بودیم. البته باید به احترام امپولی کلاه از سر برداریم. آن‌ها خیلی سازمان یافته و چشمگیر بازی کردند. بازی را زودتر ترک کردم چون پیش بودیم و نهایتا در آن چند ثانیه یا می بردیم یا بازی مساوی می‌شد و کار دیگری از دستم برنمی‌آمد!
او در ادامه با این جملات به تحسین کریس رونالدو پرداخت: به همه گفته بودم این بازی را باید ببریم. مهم نیست خوب بازی کنیم یا بد. باید با پیروزی بازی را پشت سر بگذاریم. گل رونالدو همان جادوی بازیکنان فوق‌العاده دنیای فوتبال است. کودکان در مدارس فوتبال دوست دارند این مدل گل‌ها را تکرار کنند. سخت است به این کودکان، تاکتیک را توضیح دهیم. همیشه معتقدم در مدارس فوتبال ایتالیا، مباحث تئوری بسیار زیاد است و کودکان نمی‌توانند راحت تمرین کنند و از بازی خودشان لذت ببرند. باید در زندگی روی چیزهای ساده بیشتری تمرکز کنیم.

نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران نشان اقتدار صادرات جمهوری اسلامی
مشاهده