صادق بارانی، هافبک تیم فوتبال سایپا در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس و اتفاقات حاشیه‌ای پایان بازی گفت: اول از همه خوشحالم که یک امتیاز از پرسپولیس گرفتیم، چون آنها به فینال آسیا رفته‌اند. با این حال بعد از گلی که به آنها زدیم، انگار به بازیکنان پرسپولیس کمی فشار آمده بود. آن بازیکن کوچک و قد کوتاه آنها که اسمش را هم نمی‌دانم (طاهرخانی) الفاظ زشت و رکیکی به بازیکن ما گفت. خلیل‌زاده هم به جای اینکه مقابل او را بگیرد، دو فحش هم خودش روی آن گذاشت و آغاز درگیری از همین جا بود.

وی ابتدا در پاسخ به این سؤال که این فحاشی‌ها به چه کسی صورت گرفته، نام محمدرضا سلیمانی را به زبان آورد و سپس با سؤال دیگری از سوی خبرنگاران مواجه شد که گویا سلیمانی پس از گل به سمت نیمکت پرسپولیس رفته است، گفت: این یک اتفاق طبیعی است. پرسپولیس به فینال آسیا رفته و بازیکن گل زده که خوشحالی می‌کند. هر بازیکنی بود شاید بیشتر از این هم خوشحالی می‌کرد و نمی‌توان به محمدرضا گله کنیم، اما اینکه جنبه این را ندارند که ما یک امتیاز از آنها بگیریم، یک چیز دیگر است. ما که از یک امتیاز گرفتن ناراحتیم، چون با بازی‌ای که انجام دادیم می‌توانستیم سه امتیار با بگیریم، اما آنها جنبه نداشتند و بی‌احترامی کردند. از آن طرف هم فکر می‌کنم این بازیکن بچه و کوچک آنها، طاهرخانی مدرسه‌اش دیر شده بود و یک مقدار عصبانی شد که بی احترامی کرد و فکر می‌کنم این اتفاق خوب نیست.

هافبک تیم فوتبال سایپا در واکنش به این مسئله که او همیشه مقابل پرسپولیس جنجال‌ساز است و سال گذشته هم مقابل پرسپولیس اخراج شد و با هواداران درگیری پیدا کرد، خاطرنشان کرد: درست است، اما این دفعه من کاری نکردم. اکنون هم سه چهار نفر از من پرسیدند که سعی کردم در کمال آرامش بازی خودم را انجام دهم و به تیمم کمک کنم، اما متأسفانه اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد.

قطعه ECU خودرو داخلی سازی شد
مشاهده

بارانی در پاسخ به این سؤال که آیا او در درگیری‌های پایان بازی مقابل رختکن دو تیم هم شرکت داشت یا نه، اظهار داشت: نه من نبودم.

در پایان هم یکی از خبرنگاران در واکنش به طعنه‌های صادق بارانی به حمیدرضا طاهرخانی از او پرسید که خودت کلاس چندمی که بازیکن سایپا به این سؤال خندید!