فوتبال جهان| اریک کانتونا: ژوزه مورینیو و منچستریونایتد، داستان وصلتی اشتباه است

اریک کانتونا، اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید از تماشای تیره‌روزی‌های تیم سابقش ناراحت است و اینکه فکر می‌کند ژوزه مورینیو دیگر گزینه مناسبی برای هدایت شیاطین سرخ نیست.

مهاجم فرانسوی سابق تیم فوتبال منچستریونایتد مانند اکثر هواداران این تیم انتظار دارند بازی‌هایی هجومی و تماشایی‌تر از این تیم ببیند، فوتبالی نظیر آنچه همسایه آبی‌پوش منچسترسیتی زیر نظر پپ گواردیولا ارائه می‌کند.

کانتونا گفت: داستان منچستریونایتد و ژوزه مورینیو مانند وصلت زن و مردی است که برای یکدیگر مناسب نیستند. هر تیمی ممکن است برخی بازی‌هایش را ببازد اما لازم است که برای بردن ریسک کند. منچستریونایتد به یوونتوس باخت آن هم در حالی که حریف در اولدترافورد 70 درصد تملک توپ داشت. در زمان مربیگری فرگوسن می‌توانستید چنین شرایطی را تصور کنید؟

کانتونا ادامه داد: من از دیدن وضعیت فعلی منچستریونایتد عذاب می‌کشم و عذابم بیشتر هم می‌شود زمانی که می‌بینم منچسترسیتی اینقدر حیرت‌آور بازی می‌کند. این پسران باید یک الگو داشته باشند. آنها بازیکنانی بزرگ، حرکاتی فوق‌العاده و فوتبالی خلاق می‌خواهند تا توانایی‌های‌شان را به عنوان یک بازیکن یا یک تیم شناسایی کنند و من فکر می‌کنم که آنها الان دارند یک نسل از بازیکنان جوان را از دست می‌دهند.

منچستریونایتد در 9 هفته سپری شده از لیگ برتر انگلیس با قبول 3 شکست و 2 تساوی و با فاصله‌ای 9 امتیازی با منچسترسیتی صدرنشین، در رده دهم جدول قرار دارد.

پیدا و پنهان ماجرای ژنرال نظرزاده
مشاهده