امروز (جمعه) خبری در نشریه تایمز لندن منتشر شد مبنی بر اینکه تیم فوتبال یوونتوس می‌خواهد داوید دخه‌آ، سنگربان اسپانیایی منچستریونایتد را جذب کند.

اکنون ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد هم اعتراف کرده است که از ماندن سنگربان اسپانیایی‌اش اطمینان ندارد، اما نگران آینده او هم نیست.

مورینیو در نشست خبری پیش از بازی یکشنبه شب تیمش مقابل اورتون در هفته دهم لیگ برتر انگلیس، درباره آینده دخه‌آ که دو سال دیگر با تیم فوتبال منچستریونایتد قرارداد دارد و هنوز اقدامی برای تمدید آن صورت نگرفته است، گفت: مطمئن نیستم که آیا قرارداد او تمدید می‌شود یا نه، اما نگران این موضوع هم نیستم. من نمی‌توانم واژه‌ای مناسب در زبان انگلیسی برای توصیف او پیدا کنم. ببینیم چه می‌شود.

دخه‌آ تنها تا پایان فصل جاری با منچستریونایتد قرارداد دارد و این بدان معناست که در صورت عدم توافق با باشگاه برای تمدید قراردادش، می‌تواند زمستان امسال با هر تیمی که بخواهد وارد مذاکره شود.

مورینیو ادامه داد: تنها باشگاه، داوید و مدیربرنامه‌های او می‌توانند به این سؤال پاسخ دهند. پاسخ من به این سؤال این است که تمام دنیا می‌دانند که او چه دروازه‌بان خوبی است و چه مهره مهمی در باشگاه ما. اگر منچستریونایتد می‌خواهد پیشرفت کند نه پسرفت، مشخص است که حفظ داوید چقدر اهمیت دارد.

آقای خاص سپس به شایعاتی که درباره احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به منچستریونایتد شکل گرفته است پاسخی قاطع داد و اظهار داشت: این ممکن نیست.

مورینیو در پاسخ به سؤالی درباره ناکامی‌ روملو لوکاکو در بازی‌های اخیر منچستریونایتد هم تأکید کرد: همیشه احساس می‌کنم که او در بازی بعدی گل می‌زند و در همه باز‌ها هم چنین احساسی دارم. یک روز او گل خواهد زد و اعتمادبه‌نفسش بالا می‌رود، اما الان اعتمادبه‌نفسش تعریفی ندارد.

طرح جدیدی برای کاهش خام‌فروشی نفت روی میز مجلس
مشاهده

منچستریونایتد یکشنبه از ساعت 19:30 به وقت تهران میزبان اورتون خواهد بود.