نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماینتس در هفته نهم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان از افق‌های پیش‌روی تیم باواریایی سخن گفت.

سرمربی بایرن‌مونیخ با جملات اظهاراتش را شروع کرد: توماس مولر ضعفی ندارد. ما تصمیم گرفتیم ترکیب خودمان پس از بازی‌های ملی را حفظ کنیم. همه از وضعیت حال حاضر رضایت داریم اما امکان دارد مولر در بازی‌های آینده به میدان برود. بواتنگ در تمرینات بسیار خوب کار می‌کند اما زوج خط دفاعی در بازی بعدی را تغییر نخواهم داد. در خصوص سیستم چرخشی، باید بگویم اگر به سایر لیگ‌ها و تیم‌ها نگاه کنید، می‌بینید تیم‌های بزرگ به خاطر بازی‌های زیاد به مشکل می‌خورند. بنابراین باید در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کنیم. اگر بازیکنان با خستگی یک بازی را آغاز کنند، مسلما ریسک مصدومیت آن‌ها بالاتر می‌رود.

کواچ در ادامه افزود: ریبری بدون مشکل تمرین کرده و در لیست بازیکنان حضور خواهد داشت. روبن محروم است و بقیه بازیکنان در دسترس هستند. خاوی مارتینس با انگیزه شده و بسیار خوب کار می‌کند. مارتینس می‌تواند به خط حمله هم کمک کند. او قطعا در بازی‌های زیادی به میدان خواهد رفت. در حال حاضر دورتموند بسیار خوب کار می‌کند اما ما روی کار خودمان تمرکز کرده‌ایم. هر تیمی دوست دارد گل‌های زیادی بزند. همه تیم‌ها برابر بایرن مونیخ به شکل متفاوتی بازی می‌کنند و سازمان دفاعی آن‌ها در بازی با ما متفاوت است. بازیکنان مستعد و جذابی در سراسر دنیا حضور دارند و خواهیم دید در ژانویه چه کاری در بازار انجام خواهیم داد اما اکنون نمی‌خواهم در خصوص آینده صحبت کنم. روی حال و بازی آینده متمرکز هستیم زیرا برد در بازی برابر ماینتس بسیار مهم است.

مارکو روبیو: ایران پیروز آشکار انتخاب رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر جدید عراق است
مشاهده