مجید نامجو‌مطلق درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر, عنوان کرد: حیف شد که این نتیجه رقم خورد. استقلال می‌توانست با پیروزی در این بازی شرایطش را تغییر دهد. بازیکنان در این دیدار خیلی زحمت کشیدند و بازی پایاپایی بود. در بحث مالکیت توپ آمار‌ بیشتر به نفع استقلال بود اما سپاهان در کار‌های دفاعی خوب عمل کرد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال ادامه داد: سپاهان روی ضربات ایستگاهی و ضربات سر خوب کار می‌کند و در این بازی هم همین مسئله نقطه قوت این تیم بود و توانست به گل برسد.  غیبت پژمان منتظری نیز تاثیرگذار بود و با وجود اینکه شرایط به نفع استقلال بود ولی نتیجه‌ای مناسب برای ما رقم نخورد.

نامجو‌مطلق  درباره اینکه بعد از رقم این نتیجه این کمیته چه تصمیمی خواهد گرفت, خاطرنشان کرد: وجود کمیته فنی بیشتر جنبه حمایتی دارد و قرار نیست با یک بازی اتفاق خاصی رخ دهد. قطعاً‌ نظر کمیته فنی حمایت از شفر و کادر فنی است و نظراتی هم که داده می‌شود بیشتر جنبه حمایتی دارد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال راجع به اینکه چه عاملی باعث شده استقلال نتواند به روند نتیجه‌گیری خوب دست پیدا کند, اظهار داشت: استقلال سال گذشته بازیکنان خیلی خوبی داشت که برخی از آنها امسال از تیم جدا شده‌اند. قطعاً‌ باید روی نقاط ضعف استقلال کار و در نیم فصل نیاز‌های تیم برآورده شود.

نامجومطلق درباره استوری‌ حاشیه برانگیزش بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان‌ آسیا با عنوان «میگم یک استقلالی با خودتون ببرید بار اول دارید میرید فینال آسیا گُم نشید» گفت: نمی‌خواهم درباره این موضوع حرف بزنم چون نیتم این نبود که به پرسپولیسی‌ها توهین کنم. مخاطب این پیام دوستان پرسپولیسی خودم بودند که با آنها شوخی دارم و انتشار این استوری کاملاً جنبه شوخی داشت.

خیرآبادی: تیمِ خوبِ کشتی امید پشتوانه بزرگسالان است/ حتما برای پیشبرد کار از تجربه کادرفنی بزرگسالان استفاده می‌کنیم
مشاهده