دیدار معوقه دو تیم داماش گیلانیان و آوالان کامیاران از هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور، عصر امروز از ساعت 14:30 در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد که این دیدار با برتری سه بر صفر تیم داماش گیلانیان به پایان رسید.

ترکیب تیم داماش گیلانیان:

جاسم یاسرالهی، محمد مختاری، امید قربانی، مصطفی آقاجانی، امیر تیزرو، محمد رستمی(از دقیقه 81 حسن نیازی)، میثم میرپسندیده(از دقیقه 78 سعید طالبی)، عباس کندل، میلاد پورصف شکن(از دقیقه 46 علیرضا توکلی)، سعید باقرپسند و علی آل کثیر.

سرمربیگری تیم داماش گیلانیان را سیامک فراهانی بر عهده داشت.

ترکیب تیم آوالان کامیاران:

مختار آذر آباد، بلال وکیلی، علی ابوالفتحی، فرشاد جلیلوند، مصطفی قره قشلو، کیوان مارابی، ایمان شیرزاد، هانی نژاد نعیمی(از دقیقه 79مهدی مریدی)، واحد بخشی، صابر محمدی و پدرام قاضی پور.
سرمربیگری تیم آوالان کامیاران را حمیدرضا امامی بر عهده داشت.

کارت زرد: عباس کندل دقیقه 32، محمد مختاری دقیقه 63، امید قربانی دقیقه 83(داماش گیلانیان)

کارت قرمز: پرهام قاضی‌پور دقیقه 20(آوالان کامیاران)

گل: میثم میرپسندیده دقیقه 21، علی آل کثیر دقیقه 67 و 73(داماش گیلانیان)

شرح بازی:

نیمه نخست: تیم داماش گیلانیان در دقایق ابتدایی بازی با استفاده از ضربه پنالتی توانست به نخستین گل خود دست یابد و در سوی دیگر تیم آوالان کامیاران به علت اخراج بازیکن این تیم از زمین بازی به دنبال استفاده از ضدحملات بود که این حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با برتری یک بر صفر تیم داماش گیلانیان به پایان برسد.

نیمه دوم: تیم داماش گیلان با استفاده از ارسال از جناحین توانست دو گل در نیمه دوم بازی وارد دروازه تیم آوالان کامیاران کند و در سوی دیگر تیم آوالان کامیاران نتوانست با استفاده از ارسال‌های مستقیم به گل برسد تا بازی با برتری سه بر صفر تیم داماش گیلانیان به پایان برسد.

اعزام تیم ملی سنگ‌نوردی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
مشاهده

حاشیه بازی:

پیش از آغاز بازی سیامک فراهانی به همراه کادر فنی تیم داماش گیلانیان به سوی نیمکت تیم آوالان کامیاران رفتند.

داور در نیمه نخست بازی یک دقیقه و در نیمه دوم بازی چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.