علی حمودی: تساوی نتیجه‌ای عادلانه برای بازی ما و ذوب‌آهن بود/ دوری از شرایط بازی کارمان را سخت کرد

علی حمودی در مورد بازی تیمش برابر ذوب‌آهن که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: ما یک ماه از شرایط مسابقه دور بودیم و همین موضوع کارمان را سخت کرده بود. تأثیر دوری از شرایط بازی در دقایقی ما را اذیت کرد، ولی با این حال در اصفهان یک امتیاز گرفتیم که نتیجه بدی نیست. اگر از شرایط بازی رسمی دور نمی‌شدیم قطعاً نمایش بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این بازی بوده است، گفت: ما در نیمه اول گل زدیم و بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه دوم هم طبیعی بود که تیم حریف برای زدن گل مساوی تهاجمی بازی کند، این در حالی است که فشار زیادی هم روی ذوب‌آهن وجود داشت، چون آنها در چند هفته اخیر نتیجه نگرفته بودند. ذوب‌آهنی‌ها روی یک ضربه پنالتی به گل رسیدند که من نمی‌توانم درباره تصمیم داور حرف بزنم، اما در مجموع فکر می‌کنم تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود.

مدافع تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان در فصل جاری می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟»، خاطر نشان کرد: ما در دو فصل گذشته هم تا آستانه کسب سهمیه پیش رفتیم، ولی موفق نشدیم. امسال نیز با اینکه خیلی از تیم‌ها هزینه کرده‌اند و دنبال سهمیه آسیا هستند، چشم به کسب سهمیه داریم و امیدوارم که در نهایت به هدف‌مان برسیم.

برلین کمک‌های مالی به ترکیه برای بهبود اوضاع اقتصادی را رد کرد
مشاهده