احمد بهروزیان‌فرد ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات ورزش استان بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌‌های ورزشی در بخش‌های ورزش قهرمانی و همگانی اظهار داشت: اقدامات ارزشمندی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی در بخش نشاط اجتماعی تصریح کرد: در یکسال گذشته افزون بر 900 برنامه در عرصه نشاط اجتماعی در شهرها و روستاها و مناطق عشایری استان بوشهر اجرا شده که مورد استقبال همگان قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر توسعه زیرساخت ورزش‌های همگانی را یکی از اولویت‌ها دانست و تاکید کرد: در این راستا در شهرها و روستاها طرح‌های مهمی اجراء شده که خانه ورزش روستایی از آن جمله است.

بهروزیان‌فرد با اشاره به اینکه امسال 3 خانه جوان راه‌اندازی می‌شود افزود: اکنون در همه شهرستان‌های استان بوشهر خانه جوان ایجاد شده و امسال سه خانه جوان در جم، عسلویه و انارستان راه‌اندازی می‌شود.

وی، حمایت از ورزشکاران و قهرمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: حمایت از ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و قهرمانان در اولویت برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه این استان در رشته‌های گوناگون ورزشی در ردیف نخست تا 15 قرار دارد افزود: در ورزش‌های ساحلی وآبی استان بوشهر جزء سه استان برتر کشور است.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه ورزشکاران استان بوشهر در 29 رشته ورزشی عضو تیم ملی هستند تصریح کرد: در بازی‌های پاراآسیایی 13 ورزشکاران استان در کاروان جمهری اسلامی ایران شرکت داشت و موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شدند.

اصغر حاجیلو: اعضای کمیته فنی باید به‌صورت نامحسوس درباره تیم به اجماع برسند/ مردم از کی‌روش قهرمانی آسیا را می‌خواهند
مشاهده

وی با بیان اینکه تکمیل 110 پروژه نیمه تمام ورزشی در دو سال گذشته با نیاز اعتباری 100 میلیارد تومانی مورد توجه قرار گرفت افزود: اکنون 75 درصد این پروژه‌ها نکمیل و افتتاح شده و تا پایان امسال این میزان به 90 درصد می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه همه روستاهای بالای 500 نفر جمعیت دارای فضای ورزشی مناسب هستند خاطر نشان کرد: سرانه فضای ورزشی در استان بوشهر با احتساب ورزشگاه‌های ادارات بیش از 1.4 مترمربع است.

بهروزیان‌فرد ازتدوین طرح ورزش‌های آبی در دهکده گردشگری بوشهر خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح 25 میلیارد تومان نیاز است که 10 میلیارد تومان آن از منابع ملی و 15 میلیارد تومان از اعتبارات استانی تامین می‌شود.