نشریه تایمز لندن به نقل از یک منبع آگاه نوشته که باشگاه یوونتوس درصدد است داوید دخه‌آ را به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد به خدمت بگیرد.

نشریه معروف چاپ لندن به نقل از این منبع نوشت که ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد نگران از دست دادن دخه‌آ و رفتن او به یوونتوس شده و از بانوی پیر به عنوان باشگاهی با «هنر جذب بازیکنان طراز اول در ازای هیچ چیز» یاد کرده است.

این منبع آگاه که نخواسته نامش فاش شود، به تایمز گفت: دخه‌آ سه‌شنبه شب (در مصاف خانگی منچستریونایتد و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا) مقابل تیم آینده‌اش بازی کرد. یوونتوس در عقد قراردادهای هوشمندانه استاد است. اگر یونایتد او را در تابستان نفروشد، یوونتوس تا پایان قرارداد دخه‌آ منتظرش می‌ماند.

یوونتوس سابقه خرید بازیکنان آزاد از منچستریونایتد را دارد و 6 سال پیش این کار را با جذب پل پوگبا انجام داد، همان بازیکنی که 4 سال بعد او را در ازای 110 میلیون یورو به شیاطین سرخ فروخت.

در همین حال نشریه تایمز نوشت:« یوونتوس برای جذب دخه‌آ در موضع قدرت است. او تنها دو سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد و هنوز آن را تمدید نکرده است. مشتری قبلی او رئال مادرید هم که اقدام به خرید تیبو کورتوا کرده است».

دخه‌آ سال 2011 از اتلتیکومادرید به منچستریونایتد پیوست و در این تیم بیش از 300 بازی انجام داده و با این تیم یک بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، یک بار قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان لیگ اروپا شده است. او اما 5 سال است که قهرمان لیگ برتر نشده است.

قطعه ECU خودرو داخلی سازی شد
مشاهده