علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست پیش از دیدار فردا مقابل پرسپولیس گفت: یک بازی سخت مقابل یک تیم خیلی خوب با هواداران خیلی خوب داریم. در بازی گذشته سه امتیاز حساس را از دست دادیم در حالی که مستحق آن نبودیم. به دنبال این هستیم که در این بازی جبران کرده و با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم. در هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی برای بازی با پرسپولیس انجام دادیم و می‌خواهیم برنده این بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این مسئله که پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان احتمال دارد که لیگ را جدی نگیرد، عنوان کرد: آنچه مسلم است پرسپولیس تا اینجای فصل هیچ تیمی را در لیگ برتر دست کم نگرفته است. آنها قطعا با انگیزه بالا به مصاف ما خواهند آمد تا نشان دهند که لیگ را هم جدی گرفته‌اند. با شناختی که من از برانکو و شاگردانش دارم توقع دیگری غیر از این مسئله ندارم. پرسپولیس بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای دارد و قطعا کار سختی مقابل آنها داریم.

دایی در ارتباط با این مسئله که چرا سایپا با توجه به کیفیت پایین ورزشگاه تختی حاضر نشد بازی‌اش با پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی برگزار کند، عنوان کرد: اینکه زمین تختی کیفیت لازم را ندارد قبول دارم. زمین اصلی ما پاس قوامین است که به خاطر مسائل امنیتی اجازه برگزاری در این ورزشگاه را برای بازی فردا به ما ندادند. مسئله دیگر اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برای ما هزینه سنگینی دارد. اجازه این ورزشگاه 4 یا 5 برابر ورزشگاه تختی است و از این لحاظ برای ما مقرون به صرفه نیست. مسئله دیگر اینکه اگر ما بخواهیم هر دو بازی‌مان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم یعنی در هر دو بازی مهمان بوده‌ایم و این خوب نیست.

فوتبال جهان| منچسترسیتی در اتوبوس تیم دوربین‌های مداربسته نصب می‌کند!
مشاهده

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: آنچه مشخص است شورای تأمین تهران اجازه بازی در زمین پاس قوامین مقابل پرسپولیس را به ما نمی‌دهد. سال قبل هم گفتم تنها خواهشم این است که مسئولان ورزشگاه تختی زمین آنجا را به حال خود رها نکند. اینکه سالی سه یا چهار بازی در آن ورزشگاه برگزار شود و دیگر به آن هیچ رسیدگی نشود اصلا خوب نیست. ما هم با شرایطی که داریم نمی‌توانیم غیر از آنجا در زمین دیگری با پرسپولیس و استقلال بازی کنیم.

دایی درباره اینکه گفته شده باید از احضارش به دادگاه خوشحال باشد و هلال احمر کرمانشاه اعلام کرده ما از دایی نخواستیم پول‌های جمع آوری شده را به ما تحویل بدهد، اعلام کرد: اول مورد اظهارنظر رئیس هلال احمر کرمانشاه باید بگویم که هلال احمر با این جوابی که داده یا در جریان نبوده یا از چیزی خبر ندارد. آقای پیوندی که رئیس هلال احمر ایران که البته شاید الان نباشد به من زنگ زد و گفت شما همه رقمی را که جمع آوری کرده‌اید را در یک چک در تلویزیون به مردم نشان دهید.