حسین فاضلی درباره وضعیت استقلال جنوب در آستانه بازی با بادران گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بعد از شکست دادن شهرداری تبریز روحیه و انگیزه بازیکنان بیشتر شد. خوشبختانه تیم همدلی داریم و بازیکنان تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیریم. این هفته هم با بادران روبه‌رو می‌شویم که حتماً باید این بازی را ببریم، چون هدف ما صعود به لیگ برتر است و به همین دلیل باید در هر بازی برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی که سابقه بازی در سپاهان و پدیده مشهد را دارد، در خصوص اینکه چرا در سن 26 سالگی تصمیم گرفت در لیگ دسته اول بازی کند، گفت: من بعد از جدایی از پدیده پیشنهاد لیگ برتری داشتم، ولی به خاطر یاد گرفتن از فرهاد کاظمی به لیگ دسته اول پیوستم. زمانی که در سپاهان بازی می‌کردیم از بزرگان و قدیمی‌های این تیم شنیدم که فرهاد کاظمی از لحاظ فنی فوق‌العاده است. آنها می‌گفتند که کاظمی بهترین مربی سپاهان در یکی دو دهه اخیر بوده است. همین تعریف‌ها مرا مشتاق کرد تا با این مربی کار کنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال جنوب در خاتمه تصریح کرد: من با مربیان داخلی و خارجی زیادی در پدیده، سپاهان، تیم ملی و … کار کردم، ولی کاظمی واقعاً فوق‌العاده است. نکته مهم در مربیگری کاظمی این است که او یک آموزش‌دهنده خوب است، در حالیکه خیلی از مربیان حاضر نیستند چیزی را به بازیکن یاد بدهند. من خوشحالم که در این موقعیت کار کردن با کاظمی را تجربه کردم و این موضوع باعث پیشرفت فوتبالی‌ام خواهد شد.

دکتر صادقی ریاست محترم دانشگاه پیام نور مرکز رشت
مشاهده