در ادامه هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا تیم چلسی در زمین خودش 3 بر یک باته بوریسوف را برد و لاتزیو در خانه  المپیک مارسی  با همین نتیجه  به برتری رسید.

در گروه دوازدهم، چلسی با هت‌تریک لوفتوس چیک در دقایق 2، 8 و 54،  با نتیجه 3 بر یک در خانه مقابل باته بوریسوف به برتری رسید. تنها گل باته توسط ریوس در دقیقه 79 زده شد. در این گروه  ویدئوتون در خانه پائوک به برتری 2 بر صفر دست یافت. در جدول گروه دوازدهم، چلسی 9 امتیازی بالاتر از پائوک و ویدئوتون 3 و باته بدون امتیاز در صدر ماند.

در گروه هشتم، لاتزیو در خانه المپیک مارسی با گل‌های والاس در دقیقه 10، کایسدو در دقیقه 60  و ماروسیچ در دقیقه 90 مقابل تنها گل پایه در دقیقه 86 به برتری  3 بریک  رسید. اینتراخت فرانکفورت هم در زمین خودش با  نتیجه 2 بر صفر  از سد آپولون گذشت. در جدول این گروه فرانکفورت 9 امتیازی بالاتر از لاتزیو 6 و  مارسی و آپولون و مارسی یک امتیازی صدرنشین است.

در گروه هفتم، گلاسکو رنجرز و اسپارتاک مسکو به تساوی بدون گل رسیدند و ویارئال 5 بر صفر راپیدوین را برد.  در گروه نهم، سارپسبرگ و مالمو به تساوی یک بریک دست یافتند و خنک 4 بر 2  از سد بشیکتاش گذشت. در گروه دهم، استاندار لیژ  2  بر یک کراسنوادار را برد  و سویا با 6 گل بلدیه اسپور را خرد کرد. در گروه یازدهم هم باومیت و آستانا یک بریک شدند و دیناموکیف 2 بریک رن را برد.

تحقق ۱۷۰ درصدی عوارض خروج از کشور/وصول قابل توجه مالیات ارزش افزوده در تهران
مشاهده