سیامک نعمتی درباره تساوی یک ــ یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل السد قطر و صعود شاگردان برانکو ایوانکوویچ به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خدا را شکر که دل مردم و خانواده‌ام شاد شد و من تنها به‌خاطر آنها خوشحال بودم. خوشحالی من وصف‌نشدنی است.

وی ادامه داد: السد تیم بسیار خوبی است و برای شکست ما و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا آمده بود. این تیم را با بازیکنانی چون ژاوی، گابی، بونجاح و اکرم عفیف برای قهرمانی آسیا بسته بودند، با این حال پرسپولیس در روزهای سخت، همیشه موفق بوده است. ان‌شاءاالله به قهرمانی آسیا برسیم و آن را به هواداران تقدیم کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در این باره که دوست دارد در چه پستی بازی کند، تصریح کرد: هر جا که کادر فنی صلاح بداند، بازی می‌کنم. مهم نیست که در چه پستی باشم و پیش‌تر در خطوط دفاع، حمله و هافبک بازی کرده‌ام.

نعمتی در این خصوص که عملکرد بسیار خوبی داشت و بسیاری فکر می‌کردند که او به‌جای بیرانوند به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود، خاطرنشان کرد: بیرانوند واقعاً خوب بود. امیدوارم علی نه‌تنها بهترین بازیکن زمین، بلکه بهترین بازیکن آسیا شود و همه برای رسیدن او به این مهم تلاش می‌کنیم.

وی درباره صحبت‌های مهدی تاج و اظهارنظرهایش مبنی بر حمایت از پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیز همانند تیم ملی است و باید به‌صورت ملی از تیم حمایت شود. شرایط ما سخت است و امیدوارم حمایت‌های لازم از پرسپولیس صورت بگیرد تا پس از چندین سال به قهرمانی آسیا برسیم و مردم را حتی برای یک لحظه خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هفت نفره: هدف‌مان فقط قهرمانی در مسابقات آسیا-اقیانوسیه است
مشاهده

هافبک تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد به تیم ملی نیز دعوت شود، اظهار داشت: هدف امسال من این است که به تیم ملی دعوت شوم، با این حال نظر کادر فنی تیم ملی مهم است و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا حضور یابم.

«ترجیح می‌دهید پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا با سوون سامسونگ کره جنوبی روبه‌رو شود یا کاشیما آنتلرز ژاپن؟»، نعمتی در پاسخ به این پرسش گفت: برای ما تفاوتی ندارد و فقط برای پیروزی به فینال می‌رویم.