ژوزه مورینیو در آستانه دیدار حساس امروز (شنبه) تیم تحت‌هدایتش مقابل چلسی در هفته نهم لیگ برتر انگلیس نسبت به احتمال همکاری مجدد با ادن اِزار واکنش نشان داد، این در حالی است که اخیراً هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندنی گفته بود که نسبت به همکاری مجدد با آقای خاص علاقه‌مند است.

آقای خاص در پاسخ به این پرسش که «نسبت به همکاری مجدد با ادن ازار علاقه‌مند هستید؟»، گفت: دوست دارم ازار را در منچستریونایتد داشته باشم اما فکر نمی‌کنم که چلسی بخواهد او را به منچستریونایتد بفروشد. تاریخ می‌گوید ازار بهترین بازیکن لیگ برتر است و چلسی هم قهرمان است و این قهرمانی با من و آنتونیو کونته رخ داد.

وی افزود: چلسی در حال حاضر در رده‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر است چون ازار بازیکنی است که می‌تواند تفاوت عظیمی را رقم بزند. چلسی توسط افراد باهوش و باتجربه‌ای مدیریت می‌شود، از این‌رو آنها هرگز ادن را به منچستریونایتد نمی‌فروشند. ازار پسر خوبی است و ما رابطه خوبی با یکدیگر در چلسی داشتیم و با هم به قهرمانی رسیدیم.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ازار اولین بار با من به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر رسید، از این‌رو فکر می‌کنم که او حس خوبی دارد. وقتی هم حس خوبی دارید، حرف‌های خوبی می‌زنید و وقتی هم که حس خوبی ندارید، حرف‌های خوبی نمی‌زنید.

تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد از ساعت 15 امروز (شنبه به وقت تهران) در ورزشگاه استمفوردبریج به مصاف هم می‌روند.

فوتبال جهان|رونی: مورینیو مربی خیلی باتجربه‌ای است/ امیدوارم منچستریونایتد بتوانند اوضاع را تغییر دهد
مشاهده