وزیری: امیدوارم تیم ملی تیراندازی با کمان قدرتمندی تشکیل شود/ تلاش برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بیشتر شده است

میلاد وزیری در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی ریکرو و استقبال از این مسابقات اظهار داشت: امسال شرکت کنندگان بسیار زیاد هستند و حدود 175 نفر در ریکرو آقایان حضور دارند و 500 نفر کل شرکت کنندگان برای انتخابی هستند. سطح مسابقات در مقدماتی بالا بود و 64 نفر راهی دور حذفی شدند.

وی در ادامه افزود: رکورد ورودی برای ریکرو مردان 645 است و فکر میکنم 5 تا 6 نفر به این رکورد رسیدند. کل پتانسیل ریکرو ایران در این مسابقات شرکت کردند و امیدوارم تیم ملی قدرتمندی با حضور بهترین استعدادها تشکیل شود و در مسابقات هلند بتوانیم کسب سهمیه کنیم.

کماندار باسابقه کشورمان تاکید کرد: رکوردها هنوز اعلام نشده اما احتمال دارد چند نفر به عنوان شگفتی در این مسابقات به تیم ملی معرفی شوند.

وی در خصوص حضور ملی پوشان در مسابقات انتخابی و تاثیر آن بر انگیزه سایر شرکت کنندگان گفت: در انتخابی‌ها در دنیا مسابقات اول سال میلادی با حضور همه کمانداران برگزار می‌شود و بعد از آن 4-5 نفر اصلی تیم از 6 ماه قبل از مسابقات تمرین می‌کنند و تغییر نمی‌کنند و در ادامه سال، انتخابی‌ها برای سایر افراد برگزار می‌شود.

وزیری در پایان گفت: اولین انتخابی تیم ملی برگزار شد و حضور ملی پوشان هم اتفاق خوبی بود ولی بعد از این چون مربی با نفرات اصلی وارد تمرین می‌شود این افراد تا زمان مسابقات نباید دیگر در انتخابی شرکت کنند و بعد از هلند دوباره شرکت کنند. امیدوارم این مسابقات تداوم داشته باشد و رکوردهای بچه‌ها افزایش یابد و تلاش‌ها برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بیشتر شود و در نهایت هم برای اولین بار سهمیه تیمی المپیک را کسب کنیم.

فوتبال جهان| ماسیمیلیانو آلگری: روگانی یکی از بهترین مدافعان دنیاست/ امسال بارسلونا مدعی اصلی لیگ قهرمانان است
مشاهده