حسن بابک در خصوص اینکه گفته می‌شود وی با فدراسیون کشتی قطع همکاری کرده، اظهار داشت: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا شکل گرفته، من از هر کسی گله‌ای داشته باشم به وقتش و به خودش عنوان می‌کنم. این پست‌ها ارثیه پدری هیچ کدام از ما نیست، هر کسی یک روزی می‌آید و یک روز هم می‌رود، طبیعتا این موضوع در مورد من هم صدق می‌کند. تا زمانی که احساس کنم می‌توانم به کشتی کمک کنم می‌مانم، اما اگر حس کنم فایده‌ای برای کشتی ندارم حتما خودم خواهم رفت.

وی افزود: یک عده همیشه به صندلی‌های‌شان چسبیده‌اند و همیشه هم حق دارند و هستند، حق هیچ موقع با امثال ما نیست.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه مسابقات جهانی بوداپست تاکید کرد: این صحبت‌هایی که در مورد اعزام تیم مطرح می‌شد، به تیم ملی ربطی ندارد. بچه‌ها خیلی خوب در اردو تمرین کرده‌اند و من هم از نزدیک شاهد بودم که همه نفرات ما چقدر خوب هستند. حاشیه‌هایی که در مورد ارز وجود داشت به فدراسیون کشتی و وزارت ورزش بازمی‌گشت و طبیعتا باید طوری کار را مدیریت می‌کردند که بحث تامین هزینه‌های تیم به لحظات آخر کشیده نمی‌شد. حالا خداراشکر که تیم آزاد رفت و فرنگی کاران هم به بوداپست می‌روند، مسائل فنی را اما نباید به این حاشیه‌های جانبی گره زد.

بابک اضافه کرد: کسی نباید این مسائل را بهانه‌ای برای نتیجه نگرفتن کند. تیم فرنگی ما خیلی خوب است و قطعا هم نتیجه می‌گیرد. من همه بچه‌ها را خیلی باانگیزه دیدم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم. فکر می کنم حداقل سه مدال در جهانی بوداپست بگیریم. از ملی پوشان وزن‌های 72، 82 و 97 کیلوگرم واقعا انتظار مدال داریم. ضمن اینکه در 87 کیلو هم شرایط خوبی داریم. البته اینکه از 4 نفر یاد می‌کنم به این معنی نیست که در 6 وزن دیگر شانس و توقع مدال نداریم، همه آنها هم می‌توانند یکی از مدال آوران باشند اما از این 4 نفر بیشتر از بقیه انتظار مدال داریم. ان شاءالله که همه نفرات ما با اعتماد به نفس خوبی روی تشک بروند و فقط به فکر کسب مدال باشند.

کی‌روش: باید برخیزیم و مقابل چالش‌های پیش رو بایستیم
مشاهده