فوتبال جهان| سامی خدیرا و پاتریک شیک به غایبان هفته نهم سری A اضافه شدند

تیم فوتبال یوونتوس برای مصاف خانگی امشب (شنبه) خود مقابل جنوا نمی‌تواند روی کمک سامی خدیرا و لئوناردو اسپناتزولا حساب کند اما دفاع راست این تیم، ماتیا دی‌شیلیو آماده است به ترکیب برگردد.

بیانکونری امشب در حالی از ساعت 19:30 به وقت تهران میزبان جنوا خواهد بود که تا کنون تمام بازی‌هایش را در تمام رقابت‌های این فصل برده است.

خدیرا و اسپیناتزولا هر دو به دلیل مصدومیت غایب هستند اما دی‌شیلیو به فهرست تیم برگشته است. خبر خوب دیگر برای هواداران بانوی پیر اینکه مصدومیت زانوی پائولو دیبالا در اردوی تیم ملی آرژانتین هم جدی نیست و مانع حضور او در بازی امشب نمی‌شود. بازیکن دیگری که امشب می‌تواند به میدان برود، داگلاس کاستا است که با سپری شدن محرومیت 4 جلسه‌ای‌اش به خاطر پرتاب آب دهان به سوی بازیکن ساسولو و همچین برطرف شدن مصدومیتش آماده بازی است.

فهرست بازیکنان یوونتوس برای مصاف با جنوا: شزنی، پرین، پینسولیو، دی‌شیلیو، کیه‌لینی، بن‌عطیه، الکس ساندرو، بارتزالی، بونوچی، کانسلو، روگانی، پیانیچ، متویدی، امره جان، بنتانکور، رونالدو، دیبالا، داگلاس کاستا، کوادرادو، مانژوکیچ، کین، برناردسکی.

در همین حال تیم فوتبال رم نیز برای مصاف امروز خود با اسپال (از ساعت 16:30) هافبک چک تبارش پاتریک شیک را در اختیار ندارد اما خاویر پاستوره به فهرست جالوروسی برگشته است. شیک تنها غایب رم در این بازی نیست و تیمش نمی‌تواند روی کمک الکساندر کولاروف و دانیله دروسی هم حساب کند.

فهرست بازیکنان رم شامل اولسن، فوتزاتو، میرانته، لوکا پیگرینی، ژوان ژسوس، مارکانو، سانتون، فاتزیو، فلورنزی، مانولاس، کریستانته، لورنزو پیگیرینی، کوریچ، زانیولو، پاستوره، انزونزی، ژکو، اوندر، کلایورت، کانجانو و الشعراوی می‌شود.

فوتبال جهان| یولیان دراکسلر: کیلیان امباپه پدیده است
مشاهده