حمیدرضا قلی‌پور در خصوص شرایط خود برای حضور در مسابقات جام‌جهانی ووشو اظهار داشت: چند روزی دیرتر به تمرینات ملی‌پوشان اضافه شدم اما خدا را شکر تمرینات خیلی خوب، منسجم و با برنامه‌ای را در این مدت پشت سر گذاشتم. با حضور در اردوی تیم ملی در اختیار کادرفنی بودم و تمرینات بسیار خوبی را انجام دادم.

دارنده چهار مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در خصوص حضور خود در کمپ‌های تمرینی کشور تایلند در ماه‌های گذشته گفت: برنامه‌هایی در ذهنم بود و همچنان هست. به خاطر همین در یکی از بهترین‌ کمپ‌های دنیا در بحث ورزش‌های رینگی حضور پیدا کردم. در حال حاضر تایلند یکی از قطب‌های دنیا به لحاظ داشتن کمپ‌های ورزش‌های رزمی و میکس شده است. در این کشور مربی و حریف تمرینی بسیار خوبی داشتم  بعد از بازگشت از مسابقات جهانی سال گذشته و ریکاوری که داشتم، به تایلند رفتم و توانستم در مدت 2 ماهی که آنجا بودم پیشرفت خوبی داشته باشم و به آمادگی بدنی خوبی دست پیدا کنم.

قلی‌پور در خصوص احتمال حضور در رشته‌های دیگر عنوان کرد: در حال حاضرمشغول فعالیت در ساندا هستم و قصد دارم برای تیم ملی افتخارآفرینی کنم. اینکه بگویم فکرهایی برای آینده ندارم دروغ است، اما در حال حاضر تنها هدفم افتخارآفرینی در مسابقات جهانی سال آینده برای ووشو ایران است  و خیلی دوست دارم پنجمین مدال طلای خود را کسب کنم.

دارنده چهار مدال طلای مسابقات جهانی ووشو در خصوص  مدت زمان کوتاه اردوی تیم ملی برای مسابقات جام‌جهانی گفت: نفرات اعزامی به مسابقات جام‌جهانی حرفه‌ای هستند و در مسابقات جهانی سال گذشته به عناوین قهرمانی دست یافتند.  از تیم 5 نفره ما یک یا دو بازیکن در اردوی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی حضور داشتند و سایر بازیکنان نیز خود را برای حضور در لیگ ووشو آماده کردند. این بازیکنان تفکر حرفه‌ای دارند و به خوبی می‌دانند باید  چگونه تمرین کنند و چه زمانی به اوج برسند. جدا از این موضوع کادرفنی با دانش خود می‌داند در 2 هفته چگونه باید بچه‌ها را به اوج بدنی و تاکتیک مسابقه برساند.

پیکر شهید راه خدمت در ساری تشییع شد
مشاهده

قلی‌پور در خصوص حضور حریف چینی خود که در مسابقات جهانی سال گذشته در دیدار نهایی مغلوب او شد، گفت: از مسابقات سال گذشته جهانی 10 کیلو وزن کمتری دارم. سال گذشته نسبت به حریف چینی خود 33 کیلو سبک‌تر بودم و در حال حاضر شاید 40 کیلو از او سبک‌تر باشم، اما از طرفی آمادگی جسمانی‌ام با مسابقات جهانی سال گذشته قابل قیاس نیست. در حال حاضر از لحاظ بدنی خیلی آماده‌تر از سال گذشته هستم و از لحاظ روحی و روانی نیز با وجود سبکی وزن خود نسبت به حریف چینی در شرایط بهتری قرار دارم. قطعا برای دیدار با این حریف چینی تاکتیک‌ها و برنامه های متفاوتی خواهم داشت.

ملی‌پوش وزن 90+ کیلوگرم تیم ملی ووشو ایران در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در مسابقات جهانی سال آینده در یک وزن پایین‌تر مبارزه و بعد از آن از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهد کرد، گفت: قطعا سال آینده آخرین حضورم در مسابقات جهانی است و قطعا در یک وزن پایین‌تر نیز به مبارزه خواهم کرد. بعد از مسابقات جهانی سال آینده قصد دارم از دنیای قهرمانی ووشو خداحافظی کنم.