سرهنگ عبدالرضا شبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه مبارزه  مستمر با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد اظهار داشت: در این راستا پلیس تمام نقاط را به صورت شبانه‌روزی تحت رصد قرار دارد و  این استان برای فعالیت سوداگران مرگ امن نیست.

وی برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان را در اولویت برنامه‌ها و ماموریت‌های پلیس دانست و تاکید کرد: برخورد قاطع  با قاچاقچیان در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی قرار دارد و در این راستا تیم‌های ویژه و تخصصی شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر از متلاشی شدن باند مواد مخدر  خبرداد و بیان کرد: با انجام رصد اطلاعاتی به‌صورت ویژه فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و استان‌های همجوار فعالیت داشتند زیر نظر گرفته شد.

سرهنگ عبدالرضا شبانی از انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی برای شناسایی عوامل باند و نحوه فعالیت آنان خبرداد و افزود: پس از این عملیات مشخص شد سرکرده باند با همکاری دیگر قاچاقچیان، مواد مخدر را در یکی از شهرستان‌های استان فارس بارگیری و قصد انتقال آن به استان‌های مرکزی را دارند.

وی تصریح کرد: با محرز شدن موضوع ، پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس یک تیم ویژه به محل تردد احتمالی سوژه اعزام و نسبت به کنترل این محور اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف 40 کیلوگرم تریاک خبرداد و تصریح کرد:  در این عملیات یک دستگاه کامیون مربوط به اعضاء باند شناسایی و متوقف شد و در بازرسی فنی و دقیق از کامیون مقدار 40 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای جاساز شده بود کشف شد.

فوتبال جهان| اسپانیول در آخرین ثانیه‌ها صدرنشینی را از دست داد
مشاهده

سرهنگ شبانی با تقدیر از پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس به منظور همکاری برای کشف این محموله گفت: در این عملیات سرکرده باند دستگیر و همدستان وی شناسایی و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.