معضل ترافیک درون‌شهری نسیم‌شهر همواره یکی از دغدغه‌های جدی مردم این منطقه بود، بار ترافیک سنگین ناشی از تردد خودروهای سنگین از جاده پایانه به اتوبان تهران- ساوه از یک سو و ترافیک خودروهای سواری به سمت آرامستان باغ‌بهشت نسیم‌شهر در کنار جاده پایانه به ویژه در روزهای آخر هفته از سوی دیگر سبب گره خوردن خودروهای سبک و سنگین و معطلی چندین ساعته رهگذران می‌شد امری که سبب شد مدیریت شهری نسیم‌شهر احداث زیرگذر آرامستان باغ‌بهشت را در اولویت پروژه‌های عمرانی خود قرار دهد.

شدت بار ترافیکی آرامستان باغ‌بهشت و سردرگمی و کلافگی مردم در این مسیر به حدی بود که مسئولان در زمان کلنگ‌زنی احداث این پروژه در خردادماه 97 وعده افتتاح زیرگذر را ظرف مدت 20 روز دادند هر چند گوش مردم از وعده مسئولان پر بود اما پیشرفت فیزیکی پروژه قدری دلگرمشان می‌کرد تا اینکه با گذشت حدود یک ماه به بهانه وجود تیر برق‌ها و لوله اصلی آب در مسیر این زیرگذر که مانع ادامه فعالیت می‌شد پروژه متوقف شد و اکنون که با گذشت بیش از 4 ماه از آغاز به‌کار پروژه برای پیگیری روند احداث و عملیات اجرایی آن به سراغ شهردار نسیم‌شهر می‌رویم همچنان وعده افتتاح پروژه برای یک‌ماه آینده را می‌دهد.

عباس شوندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه جابه‌جایی برخی از تأسیسات اساسی ادارات برق و آب نیاز به زمان داشت تصریح کرد: جابه‌جایی لوله آب اصلی و تیرهای برق فشار قوی توسط آداره آبفا و برق نیاز به زمان بیشتری داشت که اکنون با انجام این فرایند تا یک‌ماه آینده شاهد بهره‌برداری از این زیرگذر هستیم.

فوتبال جهان| نیکو کواچ: پیروزی مقابل ماینتس اهمیت زیادی دارد/ تیم‌ها مقابل ما به شکل متفاوتی بازی می‌کنند
مشاهده

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های ساخت زیرگذر آرامستان باغ بهشت افزود: با توجه به اینکه استفاده از دال بتنی، بتن‌ریزی، آسفالت و جدول‌گذاری و دیوارکشی با آجر جهت نماکاری پیرامون زیرگذر در دستور کار بود اجرای این زیرگذر بالغ بر 13 میلیارد ریال تاکنون هزینه داشته است.

شهردار نسیم‌شهر با بیان اینکه اجرای این پروژه از مطالبات اصلی مردم نسیم‌شهر است عنوان کرد: محور جاده پایانه در روزهای آخر هفته دارای بار ترافیکی شدیدی بود و با توجه به تردد خودروهای سنگین در این مسیر مشکلات بسیاری برای عابران و خودروها به وجود می‌آمد که با مطالعات انجام شده در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به احداث این زیرگذر کردیم.

شوندی در ادامه با بیان اشاره به پیشرفت 80 درصدی پروژه زیرگذر آرامستان باغ‌بهشت خاطرنشان کرد: اکنون تکمیل مراحل اصلی این زیرگذر انجام شده است و به زودی نورپردازی و زیباسازی آن نیز توسط شهرداری انجام می‌شود.

هر چند بهارستان به تازگی طعم شهرستان شدن را چشیده است اما مردم آن قدر طعم فقر و محرومیت و نادیده شدن چشیده‌اند که یک‌ ماه دیگر را نیز به انتظار بنشینند تا شاید شاهد به بار نشستن یک وعده با تأخیر دیگر باشند.