حیدری دیگر غایب استقلال مقابل سایپا/ احتمال حضور اسماعیلی قوت گرفت

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر، روز جمعه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف سایپا خواهد رفت. در این دیدار، میلاد زکی‌پور به دلیل محرومیت حضور ندارد و وینفرد شفر، سرمربی آبی‌پوشان هم محروم است.

در این بین فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله شکم، در تمرینات روزهای گذشته شرکت نکرد، اما در تستی که روز گذشته او گرفته شد، مشکلی دیده نشد. قرار است امروز (چهارشنبه) یک بار دیگر از هافبک استقلال تست گرفته شود و اگر مشکلی نبود در لیست 18 نفره قرار بگیرد. کادر پزشکی استقلال تلاش زیادی کرده است که اسماعیلی را به فرم ایده‌آل برساند، اما اگر در تست امروز مشکلی باشد، این بازیکن دیدار برابر سایپا را از دست می‌دهد.

خسرو حیدری که دیدارهای استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در جام حذفی و لیگ را به خاطر مصدومیت از دست داده بود، در تمرینات تیم در تعطیلات حضور داشت، اما در یکی دو روز اخیر از ناحیه پشت ساق دوباره احساس درد کرد. کادر پزشکی استقلال هم برای ادامه درمان و برای اینکه ریسک نکند، اجازه بازی کردن به حیدری در بازی با سایپا را نداد. به این ترتیب، استقلالی‌ها مقابل سایپا، حیدری را نیز در اختیار نخواهند داشت.

اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی
مشاهده