به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، احمد گواری با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی معرفی شد. مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید فدراسیون پیش از ظهر امروز با حضور سیدمحمدشروین اسبقیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌های وزارت ورزش در برج قایقرانی دریاچه آزادی برگزار شد. در این مراسم غلامرضا امینی رئیس سابق، احمد گواری سرپرست، نواب رئیس، دبیر و پرسنل فدراسیون حضور داشتند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها در این مراسم با تقدیر از زحمات رئیس سابق فدراسیون گفت: قانون جدید مصوب مجلس شرایطی ایجاد کرده تا تغییراتی در برخی فدراسیون‌ها داشته باشیم. خوشبختانه همه فدراسیون‌ها همکاری لازم را با وزارت داشتند و در اولین قدم سرپرست فدراسیون قایقرانی معرفی می‌شود. امینی هم در فدراسیون قایقرانی سال ها زحمت کشیده و شرایط کاملا برای سرپرست آماده است.

سیدمحمدشروین اسبقیان ادامه داد: باید از زحمات ناخدا امینی قدردانی داشته باشیم البته این مراسم صرفا جهت معارفه سرپرست برگزار می شود و به زودی در اسرع وقت از ایشان در وزارت ورزش و جوانان تقدیر خواهیم داشت.

وی افزود: مقام عالی وزارت و دکتر داورزنی تاکید داشتند که از روسای بازنشسته در مجموعه فدراسیون خصوصا در هیات رئیسه حتما استفاده شود. بالاخره ایشان جزو سرمایه های ورزش هستند و باید از تجربیاتشان بهره برد.

اسبقیان در خصوص معارفه احمد گواری به سرپرستی فدراسیون قایقرانی بیان کرد: خوشبختانه گواری سابقه فعالیت در فدراسیون قایقرانی را دارد و با شرایط این رشته آشنا است. از سوی دیگر به عنوان یکی از خوشنام ترین مدیران ورزش کشور حتما با آرامشی که در شیوه کاری خود دارد شرایط را به بهترین نحو پیش خواهد برد.

فوتبال جهان| خدیرا باز هم مصدوم شد
مشاهده

وی در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون قایقرانی اظهار داشت: از سرپرستان فدراسیون ها خواسته شده تا در اسرع وقت شرایط برگزاری انتخابات و ثبت نام را مهیا کنند و طبق قانون نیز این اتفاق باید در 3 ماه آینده بیفتد تا فدراسیون ها به یک ثباتی دست پیدا کنند و از بلاتکلیفی در بیایند.

اسبقیان با تشکر از زحمات مجموعه فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: خوشبختانه من تجربه حضور در این فدراسیون را دارم و از زحمات همه اعضای قایقرانی خبر دارم. به یاری خدا و با حمایت وزارت ورزش و با تلاش همه خانواده این رشته به آینده قایقرانی بسیار امیدواریم و انشاءالله شاهد روزهای خوبی در فدراسیون قایقرانی خواهیم بود.

سرپرست جدید فدراسیون قایقرانی نیز در این مراسم گفت: از اعتماد وزیر ورزش سپاسگزارم و امیدوار هستم بتوانم پاسخ این اعتماد را به بهترین نحو بدهم.

احمد گواری که پیش از این در سال 92 و 93 نیز به عنوان سرپرست در فدراسیون قایقرانی فعالیت داشته، اظهار داشت: وقتی وارد دریاچه آزادی شدم به یاد روزهای خوبی که در سال های گذشته اینجا داشتم افتادم و مطمئن هستم با همکاری خانواده این رشته بتوانیم شرایط را به بهترین نحو دنبال کنیم.

وی ادامه داد: کارها را بر اساس برنامه پیش می بریم و در کنار آن شرایط برگزاری انتخابات را فراهم خواهیم کرد. در این مسیر حتما وزارت ورزش حامی ما خواهد بود.

گواری تاکید کرد: با شرایط قایقرانی آشنا هستم و می دانم که کار سختی خصوصا در شرایط اقتصادی فعلی بر عهده داریم. اما با حمایت همه عزیزان به امید خدا کارها را پیش خواهیم برد.

اراک| ۳۴۳ شرکت تعاونی شهرستانی سهام عدالت در کشور وجود دارد
مشاهده

محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش روز گذشته سرپرستان 4 فدراسیون از جمله فدراسیون قایقرانی را معرفی کرد.