امیرحسین فتحی: شفر درباره حضور مربی جدید چیزی به ما نگفته است/ به‌اندازه پرسپولیس ارز ثانویه گرفته‌ایم

امیرحسین فتحی که برای تماشایی دیدار ایران – بولیوی به ورزشگاه آزادی آمده بود پس از این دیدار گفت: به دعوت آقای تاج آمدیم بازی تیم ملی را نگاه کنیم، بازی خیلی خوب بود و همیشه بازیکنان استقلال خوب هستند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره بحث اضافه شدن مجتبی جباری به کادر فنی، گفت: هر وقت که شفر درخواست مربی ایرانی یا خارجی داشت به ما خواهد گفت و ما برای جذبش اقدام خواهیم کرد. فعلاً شفر چیزی از ما نخواسته و هیچ اتفاقی رخ نداده است.

فتحی درباره عملکرد ضعیف الحاجی‌گرو عنوان کرد: هنوز 8 هفته از رقابت‌های لیگ برتر گذشته و گرو 4 هفته است که در استقلال حضور دارد، اجازه دهید مسابقات ادامه پیدا کند و بعد عملکرد این بازیکن را ارزیابی کنید.

سرپرست باشگاه استقلال راجع به اینکه چقدر از ارز ثانویه به آنها تعلق گرفته است گفت: همان مقداری که پرسپولیس گرفته ما هم گرفته‌ایم. باید بابت این موضوع از وزارت ورزش تشکر کنیم.

فتحی در واکنش به این سوال که آیا در جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال که امروز برگزار شد، اولتیماتومی به شفر داده شده است؟ گفت: چه اولتیماتومی؟! (با خنده)

وی راجع به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر این که آیا نیومایر و الحاجی‌گرو در استقلال ماندنی هستند، خاطر نشان کرد: فعلاً هیچ تصمیمی گرفته نشده و آنها در استقلال حضور خواهند داشت.

سرپرست باشگاه استقلال راجع به وضعیت طارق همام و این که باشگاه درباره او چه تصمیمی‌ گرفته است، گفت: فعلا تصمیم خاصی گرفته نشده و کمیته انضباطی باشگاه در این باره تصمیم می‌گیرد.

لیگ NBA| پیروزی لیکرز با درخشش جیمز/ ۵۱ امتیاز دورانت در شب شکست وریرز
مشاهده