پورعلی‌گنجی: امیدوارم بازگشت خوبی به تیم ملی داشته باشم/ مصدومیتم در فوتبال نادر است

مرتضی پورعلی‌گنجی که برای تماشای بازی دوستانه ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: مصدومیت برای هر بازیکنی رخ می‌دهد و من هر روز فیزیوتراپی می‌کنم تا بتوانم هر چه سریع‌‌تر به شرایط آرمانی برگردم. مصدومیتی که دچار آن شده‌ام در فوتبال نادر است و از هر 500 بازیکن، سه یا چهار نفر دچار آن می‌شوند.

وی با بیان اینکه امیدوار است در اردوی بعدی تیم ملی حضور پیدا کند، تصریح کرد: زمان بهبودی‌ام شش تا هفت هفته دیگر طول خواهد کشید که البته دو هفته آن طی شده است. امیدوارم بعد از بازگشتم به میادین اتفاق خوبی برایم رخ دهد و دیگر بدشانسی نیاورم.

مدافع تیم ملی در پاسخ به این پرسش  که آیا نگران نیست بعد از بازگشت به اردوی تیم ملی جایگاهش را در ترکیب این تیم از دست داده باشد، عنوان کرد: به‌هرحال مصدومیت برای هر بازیکنی رخ می‌دهد. کی‌روش هم بازیکنانی را که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند، دعوت می‌کند و نفراتی هم که حضور دارند عملکرد خیلی خوبی داشتند. من هم سعی می‌کنم بازگشت خیلی خوبی به تیم ملی داشته باشم و با دوستان و رقبای خود نیز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بجنگم.

پورعلی‌گنجی در پایان حاضر به صحبت در مورد بازی پرسپولیس مقابل السد در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نشد.

قیمت ارز مسافرتی ۹۷/۰۷/۱۹
مشاهده