شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۱۰۸واحد افت کرد.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و 309میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ ارزش 323میلیارد تومان در 55هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 108واحدی در ارتفاع 174هزار و 924واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش نفت اصفهان، گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید و پالایش نفت تهران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 31واحد، کل (هموزن) 291واحد، قیمت (هموزن) 205واحد، آزاد شناور 285واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به ترتیب 74و 243 واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 86میلیون ورقه به‌ارزش 435میلیارد تومان در 100هزار نوبت، آیفکس 12واحد افت کرد و در ارتفاع 1927واحد قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: افت شاخص، حجم و ارزش معاملات در حالی امروز در تالار شیشه‌ای رقم خورد که تکرار اختلال در سامانه معاملاتی موجب شد تا برای ساعاتی معامله‌گران با سردرگمی در بازار سهام مواجه شوند.

سزار فاریاس: مقابل ایران خسته بودیم/ بازی در سطح بالایی برگزار شد
مشاهده