رئیس سازمان ملی استاندارد از نظارت بر واردات کالاهای اساسی خبر داد و گفت: بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی تدوین شده تا به آنها هزینه‌ای بابت نمونه‌گیری تحمیل نشود.

نیره پیروزبخت امروز در مراسم روز جهانی استاندارد با اعلام اینکه در شرایط کنونی اقتصاد بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی تدوین شده که به آنها هزینه‌ای بابت نمونه‌گیری تحمیل نشود، اظهارداشت: مشخصاً در این بسته نمونه‌برداری از بازار صورت می‌گیرد؛ در حالی که در گذشته تولیدکنندگان باید خود هزینه نمونه‌برداری را پرداخت می‌کردند.

وی از نظارت بر واردات کالاهای اساسی خبر داد و گفت: مشخصاً به‌روی واردات برنج و ذرت نظارت خاص داریم.

پیروزبخت با بیان اینکه برنامه‌های سازمان استاندارد در صنعت خودرو منجر به توقف تولید نمی‌شود، گفت: کیفیت یک سرمایه گذاری است و سخت‌گیری ما منجر به توقف نیست.

رئیس سازمان ملی استاندارد اضافه کرد: در بحث دانش کاربردی در یک سال اخیر در عرصه‌های مختلف توانسته‌ایم به موفقیت‌های خوبی برسیم، خوشبختانه پس از کش‌وقوس‌های فراوان قانون سازمان استاندارد توسط رئیس جمهور ابلاغ شد که منطبق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رویکرد استانداردسازی در دنیا است.

وی گفت: استاندارد پلیس نیست و واحدهای تولیدی و فعالان اقتصادی نباید این نگاه را داشته باشند. ما کنار آنها هستیم و برای پیشرفت و اعتلای کشور تلاش می‌کنیم.

ترامپ: به طور جدی انتصاب ناوئرت به عنوان جایگزین هیلی را بررسی می‌کنیم
مشاهده