سرهنگ جواد درستکار دقایقی پیش با اشاره به موضوع منتشر شده در فضای مجازی پیرامون حمله به اتوبوس گردشگران در ورزنه اظهار داشت: خبر تعرض به اتوبوس گردشگران در محور ورزنه به حسن‌آباد توسط افراد ناشناس به اشتباه در فضای مجازی بیان شده و موضوع تعرض صحت ندارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: طی تحقیقات به عمل آمده میان 2 نفر از افراد شترسوار در منطقه گردشگری ورزنه درگیری و نزاع لفظی رخ می‌دهد و این امر موجب پرتاب سنگ به سوی یکدیگر و برخورد آن با اتوبوس حامل گردشگران می‌شود.

وی پیرامون تکذیب تعرض به اتوبوس حامل گردشگران تصریح کرد: برخورد سنگ به این اتوبوس موجب درگیری شده و به دنبال آن خبری با عنوان تعرض به این اتوبوس در فضای مجازی منتشر می‌شود.

درستکار خاطرنشان کرد: با حضور به موقع نیروهای انتظامی در محل دو شترسوار منطقه گردشگری ورزنه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

حمله به اتوبوس گردشگری در ورزنه تایید نمی‌شود

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان پیرامون انتشار خبری مبنی بر حمله افراد ناشناس به اتوبوس گردشگران در مسیر حسن آباد ورزنه گفت: در حال حاضر همکاران ما در حال پیگیری هستند و هنوز درباره صحت این خبر اخباری دقیقی دریافت نکردیم اما حمله به اتوبوس گردشگری در ورزنه تایید نمی‌شود.

فریدون اللهیاری پیرامون انتشار خبری مبنی بر حمله افراد ناشناس به اتوبوس گردشگران در مسیر حسن آباد ورزنه اظهار داشت: من در مسیر برگشت از خوروبیابانک بودم که این خبر را دیدم، در حال حاضر همکاران ما در حال پیگیری هستند موضوع هستند و بخشداری و پایگاه حفاظتی ما در منطقه موضوع را پیگیری می‌کنند

سازمان حمایت فرآیند قیمت گذاری خودرو را تشریح کرد
مشاهده