روزبه چشمی: در تمام خطوط رقابت وجود دارد/ نباید روزهای فیفا را از دست دهیم

روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال گفت: اردوی خوبی است و از روز گذشته تیم کامل شده است. امیدوارم از امروز تمرینات را کامل انجام دهیم و اردوی خوبی داشته باشیم تا به اهداف‌مان برسیم.

وی در خصوص دیدار دوستانه سه شنبه آینده مقابل بولیوی خاطرنشان کرد: بازی‌های دوستانه در راه جام ملت‌ها به ما کمک می‌کند. در این اردو یک فیفادی را هم از دست دادیم، اگر بازی‌های دوستانه بیشتر شود، به ما کمک می‌کند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه رقابت در خط دفاعی با حضور بازیکنان لژیونر سخت‌تر شده است و چقدر برای بازی در جام ملت‌ها امیدوار است، گفت: رقابت در تمام خطوط وجود دارد. خط حمله، دروازه و دفاع رقابت زیاد است که هم انگیزه را بیشتر می‌کند و هم رقابت را. سعی می‌کنیم رقابت کنیم که ابتدا تیم ملی نتیجه بگیرد و اگر فرصت به ما رسید بتوانیم مؤثر باشیم.

چشمی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه عراق، حریف ایران در جام ملت‌ها در تورنمنت چهار جانبه‌ای با حضور عربستان، آرژانتین و برزیل حاضر خواهد شد اما تیم ملی ایران بازی‌های دوستانه بزرگی ندارد و با این شرایط چقدر تفاوت در آماده‌سازی تیم ملی و حریفانش می‌بینید، اظهار داشت: تفاوت که مشخص است، اما فدراسیون هم تلاش خودش را می‌کند. شاید شرایط ما برای بازی دوستانه دشوار باشد، اما باید تلاش شود هم بازی‌های دوستانه بهتر انجام بدهیم و هم اینکه فیفادی را از دست ندهیم. حداقل اگر نمی‌توانیم بازی‌های درجه یک را انجام دهیم، روزهای فیفا را از دست ندهیم. مسلماً بازی با تیم‌های درجه دو و درجه سه هم برای ما خوب است، به شرط اینکه روزهای فیفا را از دست ندهیم. با این حال همانطور که گفتم تفاوت مشخص است و این مسئله کار ما را سخت‌تر می‌کند.

فوتبال جهان| نارضایتی اونای امری از وضعیت آرسنال با وجود کسب یازدهمین برد متوالی
مشاهده