روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در اطلاعیه‌ای، اخبار منتشره پیرامون لزوم تامین هزینه بازسازی استادیوم آزادی توسط باشگاه پرسپولیس را تکذیب و آن را شیطنت برخی خبرنگارهای غیر رسمی دانست. در متن این اطلاعیه آمده است:

«طبق مصاحبه روز دوشنبه (16 مهرماه) فرهاد نیکوخصال, سرپرست مجموعه ورزشی آزادی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وی اظهار داشته است: در نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا 19 اشکال برای ورزشگاه آزادی اعلام شده که برآورد اعتباری مورد نیاز آن 15 میلیارد تومان است و تا زمان بازی برگشت فینال که 19 آبان ماه است فرصت داریم تا ایرادات را برطرف کنیم.

بدیهی است تامین این هزینه می‌بایست از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال صورت پذیرد و هیچگونه صحبت یا سخنی رسمی جهت تقبل آن از سوی باشگاه پرسپولیس وجود نداشته و کما فی‌السابق دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به عنوان بهره بردار استادیوم فوتبال آزادی شناخته می‌شوند.

جا دارد در این برهه حساس ورزش کشور و حضور تیم پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و جدال سخت با نماینده پر قدرت قطر، شاهد اتحاد ملی بیشتر بین جامعه ورزش، اصحاب رسانه و عموم ملت ورزش‌دوست باشیم تا اسیر بازی تعداد اندکی خبرنگار غیر‌رسمی نشده و نه تنها خللی در این موفقیت بزرگ ایجاد نگردد، بلکه موجبات دلگرمی مردم عزیز فراهم شود».

قتل مشکوک رهبر جمعیت علمای اسلام پاکستان و رئیس دارلعلوم حقانیه
مشاهده