پلیس لاس‌وگاس اعلام کرده مدارک اولیه‌ای از سوی شاکی پرونده اتهام کریستیانو رونالدو به تعرض ارائه شده بود مفقود نشده است.

به دنبال شکایت کاترین مایورگا، شهروند آمریکایی که مدعی شده سال 2009 در هتلی در لاس‌وگاس مورد تعرض کریستیانو رونالدو قرار گرفته است، پلیس آمریکا تحقیقاتی را برای بررسی صحت و سقم او آغاز کرده و در همین راستا مدارکی از سوی او ارائه شد که مدتی بعد اعلام شد این مدارک به طرز عجیبی مفقود شده‌اند.

در همین حال نشریه پرتغالی «اوبزروادور» با سخنگوی اداره پلیس لاس‌وگاس تماس گرفته است و گویا او گزارش‌های حاکی از مفقود شدن مدارک پرونده اتهام رونالدو را تکذیب کرده است.

جاسینتو ریورا در این گفت: مدارکی گم نشده است. مدارک همان چیزهایی که است ما از سال 2009 داریم و هنوز هم در اختیار ماست. نمی‌توانیم وارد جزئیات این مسئله شویم. هنوز تصمیم گرفته نشده است که ما چه زمانی باید با رونالدو صحبت کنیم چون او خارج از کشور است. هر بار که جرمی مورد بررسی قرار می‌گیرد، ما باید با شخصی که به آن متهم شده است صحبت کنیم.

ریوا در ادامه تأکید کرد که ستاره خط حمله یوونتوس فعلاً به هیچ چیزی متهم نشده است و اقدامات اداره پلیس لاس‌وگاس در حال حاضر تنها محدود به جمع‌آوری اطلاعات است.

در این میان، لسلی استووال، وکیل کاترین مایورگا تأیید کرده که او قصد دارد با دیگر افرادی که رونالدو در گذشته با آنها ارتباط داشته است تماس برقرار کند. او در این باره گفت: ما قصد داریم با نامزدهای سابق او تماس بگیریم تا شاید آنها به ما برای ترسیم تصویری بهتر از ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری رونالدو که برای پرونده ما حیاتی خواهد بود، کمک کنند.

ناظم‌الشریعه ۱۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتسال فراخواند
مشاهده

رافائله فیکو، یکی از نامزدهای سابق کریستیانو رونالدو که بعد‌ها با ماریو بالوتلی مهاجم تیم ملی ایتالیا ازدواج کرد، اولین نفری بوده که به اظهارات وکیل مایورگا واکنش داده است و از ستاره سابق رئال مادرید دفاع کرده است.

او به شبکه رادیویی «رای 1» ایتالیا گفت: من 11 ماه با رونالدو در ارتباط بودم، زمانی که او در منچستریونایتد بازی می‌کرد. هر کسی از شنیدن اتهاماتی که به نسبت داده‌اند شوکه می‌شود. رونالدو انسانی عادی و آرام است و همیشه با من رفتار متمدنانه و باشخصیت داشت. او حتی در خانه‌اش هم تمرین می‌کرد و بعد از شام هم تمرینات بدنسازی می‌کرد، حتی هنگام تماشای فیلم.