مایکل اسین، هافبک غنایی سابق تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که پس از پایان دوران بازیگری‌اش در اندونزی به لندن برگشته است و این روزهای هم به صورت منظم در تمرینات تیم سابقش چلسی حضور پیدا می‌کند اما دلیل بازگشت وی برای تمرین دادن آبی‌های لندن نیست.

اسین به نشریه دیلی‌میل گفت: من هنوز هم گاهی اوقات بازی می‌کنم. هنوز هم گاهی اوقات با نوجوانان چلسی تمرین می‌کنم و در تمرینات تیم زیر 23 سال هم شرکت می‌کنم.

اسین سپس به ستاره بلژیکی چلسی ادن ازار، توصیه کرد که به دوران بازیگری‌اش در استمفوردبریج ادامه دهد و در برابر پیشنهاد رئال مادرید مقاومت کند.

او درباره بازیکن 27 ساله‌ای که به تازگی بازی در رئال مادرید را رؤیای همیشگی خود عنوان کرده است، به نشریه سان گفت: ادن در چلسی خوشحال است و همانطور که خودتان می‌توانید ببینید، فصل خوبی را دارد پشت سر می‌گذارد. همه ما امیدواریم که او تا پایان فصل اینجا بماند و برای مدتی طولانی به دوران بازیگری‌اش در این تیم ادامه دهد. همیشه یکسری شایعات وجود دارد. زمانی که شما خوب بازی می‌کنید، از هرطرف خبری درباره پیوستن شما به این تیم و آن تیم شنیده می‌شود. اگر ادن در چلسی راضی است، چه دلیلی دارد که از این تیم برود؟

ابراز تاسف اتحادیه اروپا از تصمیم آمریکا درباره ایران
مشاهده