علیرضا مرزبان درباره حواشی دیدار نفت مسجد سلیمان و استقلال و اینکه گفته می‌شد در این بازی به او بی‌احترامی شده است, گفت: به من بی‌احترامی نشد و این موضوع را رد می‌کنم. شفر می‌داند که من احترام همه را نگه می‌دارم اما در این بازی به تیم من بی‌احترامی شد. این عادت بدی است که در فوتبال ایران بوجود آمده که مربیان در کنار زمین برای بازیکنان تیم حریف از داور کارت زرد و قرمز می‌خواهند و به بازیکنان حمله می‌کنند. من فقط به این مسائل معترض بودم. در یک صحنه به بازیکن من بی‌احترامی شد و من آنجا اعتراض کردم چون مرزهای انسانی مرزهای خاصی هستند. اینها مسائلی است که باید یاد بگیریم.

وی درباره اینکه استقلالی‌ها مدعی بودند میزبانی نفت مسجد سلیمان خوب نبوده است، عنوان کرد: خودمان به آنها پیشنهاد دادیم که در استادیوم ما تمرین کنند. این موضوع اصلاً در فوتبال ایران مرسوم نیست. در مورد دیگر زمانی که با حاجیلو (سرپرست تیم استقلال) صحبت کردم او به من گفت که لباس‌های‌شان را از تهران اشتباهی آورده است و ما هم زنگ زدیم برای تیم خودمان لباس جدید پیدا کردیم. سعی کردیم با آنها همکاری داشته باشیم یعنی ما لباس‌های تیم‌مان را در یک بازی خانگی عوض کردیم. چرا که آنها وقت نداشتند از تهران لباس جدید سفارش بدهند. با آنها با احترام برخورد کردیم و انتظار داریم اگر چند اتفاق روی سکوها رخ داده همکاری و میزبانی ما را زیر سوال نبرند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که با برنامه رادیویی تهران ورزشی گفت‌و‌گو می‌کرد, با اشاره به اظهارات مدیران باشگاه استقلال تأکید کرد: مدیران استقلال باید «هوچی‌گری» را کنار بگذارند، این موضوع را صریح می‌گویم هوچی‌گری در فوتبال جایی ندارد. اینکه بخواهند با این رفتارها روی مشکلات مدیریتی‌شان سرپوش بگذارند درست نیست. اینکه برای سوءمدیریت‌ها و ضعفی که در بازیکن‌گیری داشتند بخواهند هوچی‌گری داشته باشند به ضرر ما تمام می‌شود. شما می‌توانید از جواد قراب، اصغر حاجیلو، شفر و دستیارانش سوال کنید که آیا واقعاً شرایط میزبانی چطور بوده است. بی‌احترامی نمی‌کنیم اما مدیران ارشد استقلال هوچی‌گر هستند. اینها مدیران خوبی نیستند کسی که با هوچی‌گری روی مشکلات اساسی باشگاه سرپوش می‌گذارد این اصلا برای آینده خوب نیست.

همدان|تلاش برای ریشه کنی تب مالت ظرف ۳ سال آینده
مشاهده