چهارمین دوره مسابقات برنامه ‌نویسی ملی کدکاپ شریف با همکاری Quera، مرکز نوآوری شریف در مهر و آبان ۹۷ برگزار می‌شود. هدف از این مسابقات سنجش مهارت برنامه‌نویسان، رقابت آن‌ها و در نهایت استخدام برنامه‌نویسان با مهارت در شرکت‌ها است.

این دوره از مسابقات، در ۱۴ زبان برنامه‌نویسی پرکاربرد در قالب مسابقات الگوریتمی و همچنین در ۸ تکنولوژی روز ایران و جهان، شامل تکنولوژی‌های PHP ،Laravel ،Front-end ،React ،React Native ،Android ،Python ،Django برگزار می‌شود. کدکاپ ۴ اولین مسابقه‌ی برنامه‌نویسی کشور و منطقه است که به صورت همزمان ده‌ها زبان برنامه‌نویسی و تکنولوژی پرکاربرد را در بردارد. تصحیح پاسخ‌های ارسالی شرکت‌کنندگان به صورت خودکار توسط سامانه‌ی داوری و مهارت‌سنجی Quera انجام می‌شود.

برنامه‌نویسان در هر سطحی از دانش فنی و تجربه‌ی کاری می‌توانند در این سلسله مسابقات شرکت کنند و علاوه بر محک زدن مهارت‌های برنامه‌نویسی خود و رقابت با سایر برنامه‌نویسان کشور، فرصت کار در بهترین شرکت‌های کشور از جمله دیجی‌کالا را پیدا کنند.

جوایز این دوره از مسابقات ۲۵ میلیون تومان است که توسط دیجی‌کالا به نفرات برتر اهدا می شود.

این مسابقات در دو مرحله‌ی آنلاین (غیرحضوری) و حضوری برگزار می‌شود. مرحله‌ی آنلاین مسابقات از ۱۳ مهر آغاز شده و تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به codecup.ir از زمان دقیق مسابقات در تکنولوی های مختلف مطلع گردند.

از شرکت‌کنندگان برتر مرحله‌ی آنلاین (غیر حضوری) برای شرکت در مرحله‌ی حضوری که ۲۴ و ۲۵ آبان ماه  برگزار می‌شود، دعوت به عمل می­آید.

ناسا تصویر با رزولوشن بالا از سطح سیاره عطارد را منتشر کرد
مشاهده