استقبال استان‌ها از برگزاری کارگاه‌های تخصصی جشنواره شعر و داستان جوان سوره

کارگاه های شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» چهارشنبه 11 مهر ماه در شهرهای ارومیه و قم برگزار شدند. مجید قیصری و اسماعیلی امینی به ترتیب در کارگاه های داستان و شعر ارومیه به تدریس پرداختند و راضیه تجار و سعید بیابانکی به ترتیب در کارگاه‌های تخصصی داستان و شعر استان قم تجربه‌های خود را به هنرجویان جوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» منتقل کردند.

همچنین در ادامه این کارگاه ها که از فردا(یکشنبه 15 مهر) پیگیری می شود، محمدکاظم مزینانی در کارگاه داستان و محمود حبیبی کسبی در کارگاه شعر در شهر شاهرود از استان سمنان به آموزش هنرجویان می‌پردازند.

علیرضا قزوه و منیژه آرمین نیز مدرسان کارگاه‌های شعر و داستانی هستند که به میزبانی شهر کرمان روز دوشنبه 16 مهر ماه برگزار می‌شود. سعید بیابانکی و قاسمعلی فراستی نیز روز دوشنبه 16 مهر ماه در کارگاه‌های شعر و داستان استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدرس حضور می‌یابند.

علی‌رغم پایان مهلت ثبت‌نام برگزاری کارگاه‌های شعر و داستان، به درخواست استان‌های آذربایجان غربی، سمنان، یزد، کرمان، این بخش‌ها به برگزارکنندگان کارگاه های شعر و داستان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» اضافه شده‌اند.

نفرات برتر دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های جشنواره در استان‌ها ضمن آموزش، توسط حوزه هنری برای شرکت در جشنواره و ادامه فعالیت‌های فرهنگی درخورشان حمایت می‌شوند.
شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» 27 و 28 آبان ماه 97 به دبیری علمی محمدجواد شرافت در بخش شعر و محمدرضا شرفی خبوشان در بخش داستان توسط مؤسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر برگزار می‌شود.

الحاق ۲ فروند زیردریایی کلاس غدیر به ناوگان نیروی دریایی ارتش + عکس
مشاهده