به نقل از وب سایت businessinsider ، برخی از کاربران طی چند هفته و روزهای گذشته در فضای مجازی اینترنت گزارش هایی را منتشر کرده اند که نشان دهنده مشکل باتری پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ است.

کاربران در این گزارش ها عنوان کرده اند که باتری گوشی‌شان پس از آنکه نیاز به شارژ شدن پیدا می کند، دیگر شارژ نمی شود.

غول تکنولوژی سامسونگ با اینکه به کاربرانش قول داده بود دیگر تجربه و مشکل باتری گوشی های گلکسی نوت ۷، پرچمدار قبلی این شرکت کره ای، دیگر تکرار نخواهد شد، اما این بار نیز با دریافت چنین گزارش‌هایی شاهد آن هستیم که پرچمدار جدید گلکسی نوت ۸ نیز خالی از مشکل باتری نیست.

شرکت سامسونگ در پاسخ به چنین اظهارات و گزارش‌هایی که از سوی کاربران و مصرف کنندگان گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ منتشر شده است، اعلام کرده که علاوه بر اینکه از مشکل یادشده آگاه و مطلع است، گوشی کاربرانی را که با چنین مشکلی مواجه شده‌اند، تعویض خواهد کرد.

در تمامی این گزارش‌ها یک عامل مشترک وجود دارد که موجب شده است گوشی هوشمند و جدید کاربران دیگر شارژ نشود. این عامل مشترک آن است که زمانی که شارژ گوشی آنها به صفر درصد می رسد و گوشی خاموش می شود، دیگر حتی با اتصال به شارژر برق هم دیگر شارژ نمی شود.

به عبارتی دیگر، به نظر می رسد باتری گوشی گلکسی نوت ۸ نباید به صفر درصد شارژ برسد وگرنه حتی با اتصال به شارژر برق نیز، گوشی مذکور دیگر روشن نمی شود. یکی از کاربران در تشریح این موضوع گفته است:”من حتی سعی کردم با چندین کابل شارژ گوشی خود را شارژ و روشن کنم اما بنظر می رسد گوشی من همان آجر شده است”.

اسپیکر هوشمند ال جی به نام تینک مجهز به دستیار صوتی گوگل
مشاهده

یکی دیگر از آنها می گوید:” من حتی از شب تا صبح گوشی ام را به شارژ برق متصل کردم اما دیگر روشن نمی شود”.

کارشناسان و متخصصان شرکت کره‌ای سامسونگ در وب سایت اختصاصی خود این شرکت سعی در کمک به کاربران در تعمیر گوشی هایشان داشته اند اما به نظر می رسد همچنان گوشی هایشان با مشکل خاموش ماندن و شارژ نشدن مواجه است.

شرکت سامسونگ طی بیانیه ای در این باره خاطرنشان کرده است که هنوز نمی تواند در رابطه با این موضوع اظهار نظر کند اما کاربران در صورت مواجهه با مشکل مشابه می توانند با مرکز تماس با مشتریان این شرکت ارتباط برقرار کنند.

اندکی پس از رونمایی و عرضه این پرچمدار زیبا و جدید، گزارش های زیادی از سوی کاربران و مشتریان این گوشی پرچمدار سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد نوت ۸ به هنگام اجرای چند برنامه همزمان هنگ می‌کند و این امر موجب نارضایتی بسیاری از کاربران این گوشی جدید شده است.