اصفهان| عدم تغییر محسوس در سرعت اینترنت نقش‌جهان؛ تقدیر سپاهانی‌ها از نیروی انتظامی

در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی 2 تیم سپاهان اصفهان و نساجی مازندران از ساعت 18:15 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به قضاوت علیرضا فغانی به مصاف یکدیگر رفتند که حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

* در بین 2 نیمه از چند از عوامل انتظامی مستقر در ورزشگاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی از سوی باشگاه سپاهان تقدیر به عمل آمد.

* بازیکنان ذخیره 2 تیم در بین 2 نیمه خود را برای ورود به زمین مسابقه گرم کردند، در این بین میلاد سرلک در ابتدای نیمه دوم جایگزین سعید آقایی شد.

* تیم نساجی برای حضور در زمین مسابقه در نیمه دوم این دیدار با تأخیر وارد زمین مسابقه شد.

* با وجود اینکه در هفته‌های گذشته سیستم فیبر نوری ورزشگاه نقش‌جهان با حضور معاون وزیر ارتباطات افتتاح شده، اما سرعت اینترنت ورزشگاه تغییر محسوسی نکرده بود.

* تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه نقش جهان 12 هزار نفر اعلام شد.

* هواداران تیم سپاهان با تشویق تیم خود به وسیله نور تلفن‌های همراه خود صحنه‌های زیبایی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند.

* محمد عباس‌زاده مهاجم باسابقه تیم فوتبال نساجی که خبرهایی مبنی بر مصدومیت‌اش به گوش می‌رسید در دقیقه 70 این دیدار وارد زمین مسابقه شد.

* سیاوش یزدانی، مدافع تیم سپاهان که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است در جایگاه ورزشگاه حضور دارد.

* 5 دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم این دیدار توسط داور چهارم مسابقه اعلام شد.

* امیر قلعه‌نویی در اوقات تلف شده نیمه دوم این دیدار به نشانه اعتراض به عملکرد بازیکنان سپاهان بطری آب را به زمین پرتاپ کرد.

باشگاه پرسپولیس: ملزم به بازی مقابل پیکان نیستیم/ فتاحی به قولش عمل نکرد
مشاهده