فوتبال جهان| ادامه جنگ ژوزه مورینیو و رسانه‌ها با برگزاری نشست خبری ۳ دقیقه‌ای!

ژوزه مورینیو برای تلافی انتقادات رسانه‌های انگلیسی از او به خاطر ناکامی‌های اخیرش در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، نشست خبری امروزش (جمعه) را در زمانی بسیار کوتاه و تنها 3 دقیقه برگزار کرد و از ارائه پاسخ‌های بلند و کامل به خبرنگاران خودداری کرد.

او اعتراف کرد که روند نتایج اخیر تیمش غیرقابل قبول بوده است اما بازیکنانش الان در وضعیتی بهتر از آغاز فصل قرار دارند.

مورینیو که فردا شب میزبان نیوکاسل است، در کنفرانس خبری سه و نیم دقیقه‌ای‌اش که در آن به 5 یا 6 سوال پاسخ داد، در پاسخ به اینکه آیا قبول دارد 4 بازی بدون برد متوالی برای من‌یونایتد روندی غیرقابل است، گفت: بله، قبول دارم.

او در پاسخ به سؤالی دیگر درباره دلیل این روند ضعیف صرفاً گفت: دلایلش زیاد است.

مورینیو سپس از پاسخ به این سؤال که آیا می‌تواند به هواداران اطمینان خاطر دهد اوضاع به شرایط عادی برمی‌گردد خودداری کرد و چند بار هم از جواب دادن به این پرسش که آیا تیمش را در حد کسب عنوان قهرمانی می‌داند، طفره رفت.

او گفت: تیم ما نسبت به ابتدای فصل بهتر است. من می‌دانم که ما در ابتدای ماه اکتبر هستیم و در هیچ یک از دیگر لیگ‌های اروپا هم در ماه سپتامبر یا اکتبر درباره شانس یک تیم قضاوت نمی‌کنند. ما فقط یک باخت خانگی داتشته‌ایم، یک شکست در 7 بازی اخیر‌‌مان اما خب در سه بازی اخیر خانگی‌مان هم نبرده‌ایم. سه مساوی بدون احساس شکست اما بدون خوشحالی پیروزی پس برای ما مهم است که تلاش کنیم و بازی شنبه را ببریم.

رایزنی علمای افغانستان برای برگزاری نشست مشترک در اسلام‌آباد
مشاهده

منچستریونایتد فردا شب (شنبه) از ساعت 20 به مصاف تیم تحت هدایت رافائل بنیتس می‌رود.