قطری‌ها که همواره با تدارکات مناسب و بازی با حریفان قدرتمند برنامه‌های آماده‌سازی خود را تنظیم می‌کنند پس از انجام دو مسابقه تدارکاتی در هفته‌های گذشته برای برگزار چهار بازی دیگر تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا آماده می‌شوند.

تیم ملی قطر تا کنون دو مسابقه مقابل چین و فلسطین برگزار کرده و پیش از آغاز جام ملت‌های 2019 آسیا با تیم‌های ملی فوتبال اکوادور، ازبکستان، سوئیس و ایسلند چهار مسابقه تدارکاتی مهم را برگزار خواهد کرد. بر این اساس قطری‌ها روز 14 نوامبر در زوریخ مقابل تیم ملی سوئیس قرار می‌گیرند و سپس راهی بلژیک خواهند شد تا در این کشور در روز 19 نوامبر یک بازی تدارکاتی برابر ایسلند برگزار کنند.

شاگردان فیلیکس سانچز اسپانیایی پیش از این مقابل تیم‌های چین و فلسطین در دو بازی خانگی با نتیج یک بر صفر و سه بر صفر پیروز شدند. تیم ملی قطر همچنین روزهای 12 و 16 اکتبر در دوحه و تاشکند دو مسابقه تدارکاتی دیگر برابر تیم های ملی اکوادور و ازبکستان برگزار می‌کند تا با انجام مجموع 6 مسابقه برای حضور در بازی‌های جام ملت‌ها آماده شود.

قطر در مسابقات جام ملت‌های آسیای 2019 که به میزبانی امارات برگزار می‌شود در گروه پنجم با تیم‌های ملی عربستان، لبنان و کره شمالی دیدار می‌کند.

گیلان| زندگی شهدای مدافع حرم سیره شهدای کربلا را در ذهن تداعی می‌کند
مشاهده