آخر هفته با تلویزیون؛ از «دیوار» و «تعبیر خواب» تا «عصر یخبندان۲» و «عروس افغان»

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دیوار»، «خط مقدم»، «کودک متولد پاییز»، «کابوس»، «هکر»، «جای نگرانی نیست»، «سقوط از آسمان»، «جنگلبانان جوان»، «شمشیر اژدها»، «ساحل امن»، «مقام چهارم»، «تعبیر خواب»، «قول»، «مکبث»، «پرندگان عصبانی»، «افسانه ساریلا»، «کلبه جنگلی»، «تقاطع معکوس»، «مظنونین»، «عصر یخبندان2»، «دور دنیا در 50 سال»، «سرزمین افسانه‌ها»، «سفر به دوردست»، «قانون شکن»، «عروس افغان»، «اتاق ستاره»، «صدای زندگی»، «برادری»، «نقشه فرار»، «عملیات قطب شمال»، «چیزی نگو»، «سرنوشت یک مرد»، «راز کریس»، «اروند»، «مترو»، «سرکار»، «مرد جنگ»، «بازی» و «کی‌پکس» پنج‌شنبه و جمعه دوازدهم و سیزدهم مهرماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

سیروس مقدم با «دیوار» به تلویزیون می‌آید

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «دیوار» به کارگردانی سیروس مقدم، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، فریبا کوثری و مهرداد صدیقیان آمده است: جمیل که علت زندان افتادن خود را شوهر خواهرش می‌داند به دنبال انتقام کینه 15 ساله است. اما دختر او عاشق پسر این مرد است…!

در «خط مقدم» حاج یعقوب به انتظار بازگشت سیاوش از جبهه

فیلم سینمایی «خط مقدم» به کارگردانی بهرام صادقی، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: حسین، پستچی محله قبل از پایان آخرین روز کاری‌اش در اداره پست و اعزام به جبهه نامه سیاوش پسر حاج یعقوب صبوری را که از جبهه ارسال شده به او می‌رساند. چشمان حاج یعقوب کم بیناست و حسین نامه‌های سیاوش را برای او می‌خواند. حاج یعقوب منتظر است تا سیاوش از جبهه بازگردد و مقدمات درمان چشم او را فراهم آورد. سیاوش در آخرین نامه‌اش می‌نویسد که تا مدت نامعلومی نمی‌تواند جبهه را ترک نماید. حسین از لحن نامه متوجه می‌شود که سیاوش با پدرش وداع کرده است…. در این فیلم علی طالب‌لو، سعید توکلی، زهرا سعیدی و محمد الهی هنرنمایی کرده‌اند.

«کودک متولد پاییز» روی آنتن شبکه دو

فیلم سینمایی «کودک متولد پاییز» به کارگردانی پترا کاتارینا ونگر، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت ‌‌8 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. خلاصه داستان فیلم از این قرار است که: زنی به نام امیلیا که دکتر زنان است با شوهر خود زندگی می‌کند. او روزهای آخر دوران بارداری را طی می‌کند. همسر او یک مربی موسیقی است که به بچه‌ها آموزش موسیقی می‌دهد. این زوج زندگی خوبی دارند تا اینکه امی وضع حمل می‌کند و دچار عارضه افسردگی پس از زایمان می‌شود. این بیماری تاثیر بسیار زیادی روی رفتارهای امی می‌گذارد و تمام زندگی او را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این رفتارها کم‌کم سبب بروز مشکلات فراوان در زندگی آنها می‌شود…. در این فیلم سینمایی، کاتارینا واکرناگل، فلیکس کلاره و ساسکیا وستر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شهاب حسینی در «کابوس» بازی می‌کند

فیلم سینمایی «کابوس» به کارگردانی رضا بهشتی، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: حمید پسر جوانی است که در شرکت واردات داروی عمویش منصور کار می‌کند. مونا دختری که در آن شرکت به کار طراحی بسته‌بندی‌ها مشغول است، با حمید در چند پروژه همکاری می‌کند و کم‌کم علاقه‌ای بین آنها شکل گرفته و در نهایت با یکدیگر ازدواج می‌کنند. در این میان شبی که مونا در خانه دوستش ثریا به سر می‌برد، پس از خوردن قرص آرام‌بخش به کما می‌رود. پزشکان از او قطع امید کرده‌اند و احتمال مرگ مغزی را می‌دهند. از سوی دیگر در لپ تاب مونا متنی نوشته شده مبنی بر اینکه او از زندگی خسته شده و گویی دست به خودکشی زده است…. در این فیلم، شهاب حسینی، فقیهه سلطانی، سپیده خداوردی و محمد صادقی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

مسابقه برنامه‌نویسی در «هکر» برگزار می‌شود  

فیلم سینمایی «هکر» به کارگردانی حسین تبریزی، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: مسابقه‌ برنامه‌نویسی بین گروه دختران و پسران دانشگاه برگزار می‌شود. مسعود باهوش‌ترین دانشجو بین پسران و شیرین از باهوش‌ترین دانشجویان بین دختران است. در لحظات آخر مسابقه، مسعود به دلیل علاقه به شیرین، برنامه‌اش را با یک کد دچار مشکل می‌کند و در نهایت شیرین در این مسابقه برنده می‌شود. شیرین متوجه این مسأله می‌شود و همین امر موجب آشنایی و رابطه بیشتر آنان می‌شود…. شبنم قلی‌خانی، رامتین خداپناهی و حسن اسدی بازیگران این فیلم هستند.

«جای نگرانی نیست» جمعه روی آنتن می‌رود

فیلم سینمایی «جای نگرانی نیست» به کارگردانی تیری بینیستی، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی ایزابل کری، گرگوری فیتوسی و میشل برنیر خواهید دید: کلر و مارک دو فرزند دارند. دختری 14 ساله به‌نام لیزا و پسری 11 ساله به‌نام امی. مارک در یک چاپ‌خانه کار می‌کند و کلر همسرش در یک دفتر معماری کمک حسابدار است. روزی در حین بازی فوتبال امی حالش بد شده و او را به بیمارستان می‌رند. پزشکان پس از انجام آزمایشات مختلف، متوجه می‌شوند که امی مبتلا به بیماری سرطان خون است. کلر و مارک برای اینکه بتوانند در دوره درمان همراه پسرشان باشند مجبور به گرفتن مرخصی‌های طولانی می‌شوند که هر بار یا با کاهش حقوق همراه است و یا اینکه مدیرانشان به سختی با آن موافقت می‌کنند….

ماجرای ژروم که با مرد فقیر و ولگردی به‌نام لودر آشنا می‏شود

فیلم سینمایی «سقوط از آسمان» به کارگردانی اریک گیرادو، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: ژروم، مردی است که به همراه مادرش در یک مزرعه کار می‏کند اما اخیراً قسط بانک‏ها به آنها فشار آورده است لذا ژروم به شهر می‏رود تا در صورت امکان از خواهرش کورین کمک بگیرد. کورین زن بداخلاقی است. او از هنگامی که ازدواج کرده به شهر رفته و از خانواده‌اش جدا شده است. هنگامی که ژروم به در منزل او می‏رود کورین او را نمی‏پذیرد و در خانه‌اش راه نمی‏دهد. او به خیابان‏ها می‏رود و با مرد فقیر و ولگردی به‌نام لودر آشنا می‏شود…. بونوآ گیروس، سرژی ریابوکین و ژان فرانسوآ ژالوت بازیگران این فیلم هستند.

«جنگلبانان جوان» از شبکه سه پخش می‌شود

فیلم سینمایی «جنگلبانان جوان» به کارگردانی شینوبویاگوچی، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. این فیلم با بازی شوتا سومه تانی، ماسامی ناگاساوا، هیدآکی ایتو و نوآمی نیشیدا آمده است: یوکی هیرانو بعد از اتمام دانشگاه، وقتی برای خود شغلی پیدا نمی‌کند، تصمیم می‌گیرد وارد آزمون جنگلبانی شود. برای این امر به منطقه می‌رود و بعد از مدتی، متوجه می‌شود که این کار سخت‌تر از انتظارش است. اما حضور دختری پر انرژی و مهربان به نام ناگاساوا باعث دلگرمی او و ماندنش در آنجا می‌شود و ….

«شمشیر اژدها» با بازی آدرین برودی

فیلم سینمایی «شمشیر اژدها» به کارگردانی دنیل لی، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 15 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی آدرین برودی، جان کوساک و جکی چان آمده است: در زمان امپراطوری هان امپراطور گروهی را مامور محافظت از جاده ابریشم و جلوگیری از جنگ بین قبایل در مسیر راه می‌کند. در این بین هوآن که افسر مراقبت از جاده است با توطئه افسر مافوقش به شهری مرزی در غرب فرستاده می‌شود. او و یارانش به کار اجباری گمارده می‌شوند و در همین اثنا آنها با گروهی از سربازان فراری رمی مواجه می‌شوند که قصد دارند به شهر وارد شوند و…

«ساحل امن» روایت یک باند تروریستی و جاسوسی است

فیلم سینمایی «ساحل امن» به کارگردانی کرامت پور شهسواری، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 10:20 به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود. این فیلم روایت یک باند تروریستی و جاسوسی است که با حمایت ناوهای بیگانه قصد ورود به کشور و به هم ریختن امنیت ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری را دارند. بازیگران این فیلم سیروس اسنقی، افشین زارعی، محمدعلی قویدل، محمد سلیمی، حسن ذاکری، کبری مسلمی، شیوا قاسمی، علی حصاری، جعفر قاسمی، سیامک احمدی، رضا فتحی‌مقدم، رضا غریب‌زاده، امیر محمد قیامی، حسین فرجی، یاسین بهرامی و علیرضا بلوچ‌نژاد هستند.

جون هو در «مقام چهارم» به ورزش شنا علاقه دارد

فیلم سینمایی «مقام چهارم» به کارگردانی جانگ جی وو، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم با بازی کیم مان هک، لی سنگ اوکی، دی هو آن اُ، جنگ سی یو این و کیم جون هی آمده است: جون هو پسری نوجوانی است که به ورزش شنا علاقه دارد اما همیشه در مسابقات به مقام چهارم می‌رسد. مادر جون هو به شدت علاقه دارد که پسرش به مدال برسد تا بتواند در مدارس خوب تحصیل کند و به دانشگاه راه یابد. او به به دنبال یک مربی جوان است که می‌گویند توانایی آموزش بچه‌ها برای مدال را دارد. بالاخره جون هو با اصرار مادرش در اختیار این مربی قرار می‌گیرد و ….

«تعبیر خواب» داستان پلیسی را روایت می‌کند

فیلم تلویزیونی «تعبیر خواب» به کارگردانی رضا دادویی، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 19:20 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. تله فیلم «تعبیر خواب» داستان پلیسی را روایت می‌کند که در دو راهی انتخابی تعیین‌کننده در زندگی‌اش قرار می‌گیرد. او ‌در جریان یک پرونده سرقت با ‌مشکلات فراوانی دست به گریبان شده و میان دو راهی انجام وظیفه و عمل به قولی که داده، مانده است. او برای انتخاب، زمان چندانی نداشته و باید یکی را انتخاب کند‌. شهاب حسینی، حمید ابراهیمی، مهران نائل، رضا آشتیانی و الهه حسینی در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه چهار و ماجرای جری افسر بازنشسته اداره پلیس

فیلم سینمایی «قول» به کارگردانی اثر شان پن، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 21 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: جری افسر بازنشسته اداره پلیس در آخرین روز کاری‌اش در جریان پرونده قتل دختر بچه‌ای قرار می‌گیرد و هنگام دادن خبر قتل به مادر دختر به او قول می‌دهد تا قاتل را بیابد. به همین دلیل و با وجود بازنشستگی، جری تحقیقاتش را ادامه می‌دهد و با خریدن یک پمپ بنزین قدیمی به کمین یک ماشین سیاه می‌نشیند…. در این فیلم سینمایی جک نیکلسن، آرون اکهارت، هلن میرن و رابین رایت در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

«مکبث» جمعه به شبکه چهار می‌آید

فیلم سینمایی «مکبث» به کارگردانی جاستین کورزل، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 21 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی مایکل فسبندر، ماریون کوتیار، دیوید تیولیس و جک رینور آمده است: یک اشراف‌زاده‌ی سلحشور، با تحریک همسر سنگدل و جاه‌طلبش، مرتکب قتل پادشاه مهربان می‌شود؛ اما پس از آن همسرش به یک اغتشاش روحی و ناامیدی دچار شده و خودکشی می‌کند. این در حالی است که مکبث شیطان‌مآبانه، جایگاه قدرتش را با ارتکاب چندین قتل دیگر تثبیت می‌کند و در نهایت نیز توسط کسانی که قبلا به او وفادار بودند به قتل می‌رسد.

انیمیشن سینمایی «پرندگان عصبانی» روی آنتن شبکه پنج

انیمیشن سینمایی «پرندگان عصبانی» به کارگردانی کلای کایتیس، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. در این انیمیشن خواهیم دید: پرندگان عصبانی که با رفتن به کلاس‌های آرامش کمی عصبانیت خود را کنترل کرده‌اند با ورود خوک‌های سبز که قصد اشغال سرزمین آنها را دارند و تخم‌های آنها را ربوده‌اند دوباره عصبانی می‌شوند و با آنها وارد جنگ شده و همه آنها را از بین می‌برند.

در «افسانه ساریلا» مردم از گرسنگی و قحطی می‌میرند

انیمیشن سینمایی «افسانه ساریلا» به کارگردانی نانسی فلورانس ساوارد، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 8:30 از شبکه پنج پخش می‌شود.در این انیمیشن خواهیم دید: در قبیله اسکیموها غذایی وجود ندارد و مردم از گرسنگی و قحطی بیمار و در حال مرگ‌و‌میر هستند. هودلیک پیرمردی که به خواص مواد توهم‌زا آشناست؛ به خاطر مرگ پسرش از پیرزنی به‌نام سایا که برای قبیله کار‌های کوچک پزشکی می‌کند و خواص داروها را می‌داند کینه به دل دارد. پسر هودلیک سال‌ها قبل برای شکار با پسر سایا رفته و هر دو کشته شده‌اند. مارکوسی و پاتولیک دو جوان از قبیله به‌همراه دختری به‌نام اکویک می‌خواهند به دنبال غذا بروند و سایا به آنها می‌گوید که جایی به‌نام ساریلا وجود دارد که در آنجا غذا فراوان است ولی هودلیک با دادن گردنبندی به پاتولیک آنها را در مسیر دچار توهمات می‌کند….

«کلبه جنگلی» آخر هفته به تلویزیون می‌‌رود

فیلم سینمایی «کلبه جنگلی» به کارگردانی لین اودینگ، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: جو دور از خانه مشغول کار چوب‌بری در جنگل‌های برفی است و پس از مدتی به خانه برمی‌گردد و متوجه می‌شود حال پدرش خوب نیست. پدر جو بعد از مرگ همسرش دچار آلزایمر شده و خارج از خانه با مردم درگیر می‌شود. جو تصمیم دارد پدر را به خانه سالمندان ببرد چون جو به همراه همسرش و دختر کوچکش زندگی می‌کند و در نبود او امکان نگهداری از پدر برای خانواده‌اش وجود ندارد. جو تصمیم می‌گیرد با پدرش به کلبه جنگلی بروند تا آنجا موضوع را برای پدرش عنوان کند. اما ناگهان…. جیسون مواما، جیل واگنر و گرت دیلاهانت بازیگران این فیلم هستند.

ماجرای حسنی کارمند سابق ساواک به «تقاطع معکوس» باز شد

فیلم تلویزیونی «تقاطع معکوس» به کارگردانی فریدون کرمی، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. داستان فیلم از این قرار است: حسنی، کارمند سابق ساواک، پس از گذشت چند دهه از شرکت در یک مأموریت و شهادت سینا مولایی مبارز سیاسی و کارمند سازمان میراث فرهنگی وقت، دچار عذاب وجدان بوده و در پی جبران است. عامل اصلی شهادت مولایی، شخصی به‌نام ابتهاج است که در آن زمان مافوق حسنی و به دنبال لوحی باستانی بوده و هم‌اکنون نیز به دنبال آن است. پس از طی ماجراهایی، حسنی که لوح را به شکل امانت در دست دارد….

 در «مظنونین» سهراب دستگیر می‌شود

فیلم تلویزیونی «مظنونین» به کارگردانی جعفر سلطانی، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: در کوه دنا داریوش با گلوله کشته می‏شود. حمید افسر نیروی انتظامی برای تحقیق فرا خوانده می‏شود. در این راستا شخصی به‌نام سهراب دستگیر می‏شود. هم‌زمان با آن شخصی به‌نام خداداد کشته می‏شود و ظن پلیس بر انتقام‏جویی فامیلی و طایفه‏ای می‏رود. کینه‌توزی افراد نسبت به یکدیگر پرونده را پیچیده‏تر می‏کند. روحانی و ریش سفیدان روستا مردم را به صبر و پرهیز از درگیری دعوت می‏کند. در ادامه، پلیس به شخصی به نام سالاری می‏‏رسد…. در این فیلم تلویزیونی مهدی صبایی، مهدی امینی‏خواه، محسن افشار و آزاده ریاضی  بازی کرده‌اند.

«عصر یخبندان2» از شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «عصر یخبندان2» به کارگردانی کارلوس سالدانها، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهیم دید: عصر یخبندان در حال پایان یافتن است. سه قهرمان قسمت پیشین این فیلم، سید، مانی و دیه گو که متوجه خطر زیر آب رفتن منطقه زیست خود و در نتیجه نابودی حیوانات شده اند، تصمیم می‌گیرند تا قبل از آب شدن یخ‌ها خود را به منطقه‌ای امن برسانند. آن‌ها در طول راه با الی که یک ماموت است و دو همراه وی کرش و ادی برخورد می‌کنند. الی که از کودکی با آن دو بزرگ شده خود را اُپوسوم می‌پندارد و تلاش مانی برای قانع کردن او فایده چندانی در بر ندارد. چون مانی قصد دارد به همراه او خانواده‌ای تشکیل داده و نسل ماموت‌ها را از انقراض نجات دهد و …

«دور دنیا در 50 سال» به روایت یک لاک‌پشت

انیمیشن سینمایی «دور دنیا در 50 سال» به کارگردانی بن استاسین، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. قصه این انیمیشن از زبان یک لاک‌پشت به نام سامی روایت می‌شود که پنجاه سال پیش در یک جزیره به دنیا آمده است. او روی تخته چوبی در دریا با لاک‌پشت کوچکی به نام ری آشنا و همسفر می‌شود. آنها سال‌ها در کنار هم زندگی می‌کنند و همیشه رویای سفر به جزیر‌ه لاک‌پشت‌ها را دارند. روزی در اقیانوس، یک کشتی ماهیگیری سامی را همراه با ماهی‌ها به دام می‌اندازد و دو دوست را از هم جدا می‌کند…

«سرزمین افسانه‌ها» روی آنتن شبکه امید

فیلم سینمایی «سرزمین افسانه ها» به کارگردانی آلکسی سیتسیلین، پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 18:30 از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: پس از شکست دادن قهرمانانه ملکه و پادشاه برفی، گردا همچنان نمی تواند به آرامش دست یابد. آرزوی او پیدا کردن والدینش است. بنابراین او به همراه دوستانش عازم سفری ماجراجویانه برای پیدا کردن پدر و مادرش می شود و در این راه با چالش های هیجان انگیزی روبرو می شوند…

«سفر به دوردست» آخر هفته می‌آید

فیلم سینمایی «سفر به دوردست» به کارگردانی جاستین سیمز، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 18:30 از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان فیلم در مورد پسری است که پدر و مادر خود را از دست می دهد و مجبور می‌شود با خاله خود زندگی کند. در این بین در یک فرصت مناسب به همراه پسر خاله خود از خانه فرار می‌کنند و به جایی که پدر مادرش با همدیگر به آنجا رفته‌اند می روند که…

«قانون شکن» روی آنتن شبکه افق

فیلم سینمایی «قانون شکن» به کارگردانی کیو مانینگ، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: استنلی روهامبا، پسر رئیس‌جمهور، مامبر واقع در آفریقای مرکزی در آمریکا تحصیل می‌کند. او در دوره کارآموزی به ستاد انتخابی یکی از سناتورهای ایالت تگزاس معرفی می‌شود و در آنجا متوجه اقدامات جان موردایر، سناتور آمریکایی، علیه کشورش مامبر و پدرش می‌شود. پس تلاش می‌کند با انتشار اطلاعات مور دایر در وب‌سایت شخصی خود به بیان واقعیت‌های مربوط به کشورش در رابطه با روابط اقتصادی مستکبرانه و غیر منصفانه پرداخته و سعی می‌کند تا چهره حقیقی سیاست‌مداران آمریکا را در مقابل کشورهای مستضعف بر ملا سازد و در پایان موفق می‌شود تا از مردم خود در سازمان ملل دفاع کند….

ابوالقاسم طالبی با «عروس افغان» به تلویزیون می‌رود

فیلم سینمایی «عروس افغان» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: قصه‌ی جوانی افغانی به‌نام گل‌محمد است که برای تهیه شیر بهای دختری که سخت به او دل‌بسته است، به پاکستان می‌رود و در آنجا به کارهای مختلفی چون روزنامه‌فروشی، جاروکشی و…. مشغول می‌شود. گل‌محمد زمانی به افغانستان برمی‌گردد که رژیم طالبان عوض شده و به او خبر می‌دهند که در غیاب او، دختر مورد نظرش ازدواج کرده است. گل‌محمد غمگین و افسرده به خانه آنها می‌رود، اما متوجه می‌شود که خواهر نامزدش ازدواج کرده و دختر مورد نظر او همچنان منتظر گل‌محمد است.

شبکه نمایش؛ از «اتاق ستاره» و «نقشه فرار» تا «بازی» و «مترو»

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «اتاق ستاره»، «صدای زندگی» به کارگردانی عبدالله باکیده، «برادری»، «نقشه فرار»، «عملیات قطب شمال»، « چیزی نگو» و «سرنوشت یک مرد» پنج‌شنبه دوازدهم مهرماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

هشدار داستان قزوین به افرادی که مسیر کامیون‌ها را می‌بندند؛ ۱۵ نفر دستگیر شدند
مشاهده

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «راز کریس»، «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، «مترو»، «سرکار»، «مرد جنگ»، «بازی» و «کی پکس» جمعه سیزدهم مهرماه ساعت 11، 13، 15، 17، 19، 21 و 23از شبکه نمایش پخش می‌شود.