به دنبال شکست یک بر صفر تیم فوتبال رئال مادرید در خانه زسکا مسکو، لوکا مودریچ با شبکه مویستار مصاحبه‌ای انجام داد و در آن از وضعیت فعلی تیمش ابراز تأسف کرد.

این سومین بازی متوالی است که رئال مادرید در آن موفق به گلزنی نمی‌شود. پیش از این کهکشانی‌ها در لالیگا به ترتیب مقابل سویا و اتلتیکومادرید موفق به گلزنی نشده بودند و شب گذشته (سه‌شنبه) هم این اتفاق رخ داد.

لوکا مودریچ گفت: موقعیت‌هایی داشتیم اما به آنطور که می‌بایست قدرشان را ندانستیم. باید به کار و تلاش‌مان ادامه دهیم. من به اینکه کار گروهی‌‌مان نتیجه می‌دهد و سرانجام توپ‌ها وارد دروازه می‌شود، اعتقاد دارم. ما به توانایی‌های ایمان داریم. با وجود شکست، ما خودمان را نخواهیم باخت چون می‌خواهیم در بازی بعدی خوشحال باشیم.

مودریچ افزود: ما انتظار نداشتیم که اینجا امتیاز از دست بدهیم. مشخص است که حال و هوای رختکن‌‌مان خوب نیست اما باید سرمان را بالا بگیریم و مثل قبل مشکلات‌‌مان را حل کنیم. ما در سه بازی اخیر‌مان، به خصوص در بازی مقابل سویا و بازی امروز در سطح همیشگی‌مان نبوده‌ایم و زمانی که در سه بازی متوالی نمی‌توانی گل بزنی، اوضاع کمی نگران کننده می‌شود. با این حال من مطمئنم که تیم‌مان از این وضعیت خارج می‌شود. ما مثبت‌اندیش هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم تا بازی‌های بعدی را ببریم.

مودریچ با وجود ابراز نگرانی از ناکامی تیمش برای گلزنی از عملکرد هم تیمی‌هایش در خط حمله دفاع کرد. او تأکید کرد: من پیشتر هم گفته‌‌ام که خط حمله‌مان مشکلی ندارد. در این بازی‌ها از جمله بازی امشب هم موقعیت گلزنی داشتیم. فوتبال همین است.

لیگ قهرمانان اروپا| رئال مادرید در فکر فراموشی افتضاح، رم در اندیشه تلافی
مشاهده