محمد پنجعلی درباره پیروزی یک بر صفر تیم پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظرم بچه‌ها شاهکار کردند و کار آنها قابل ستایش است.  کار فنی پرسپولیس بسیار خوب بود و بازیکنان با غیرت و قلب خود بازی کردند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی بدنی بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: با توجه اینکه پرسپولیس با مشکل کمبود بازیکن مواجه است،‌ بدن‌ بازیکنان بسیار آماده بود و خیلی خوب در بازی جواب داد. خصوصاً در بازی‌های آسیایی که فشار بازی‌ها زیاد است، دیدیم که بچه‌ها تا لحظه آخر  شاداب در زمین می‌دویدند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که برانکو ایوانکوویچ کار بزرگی در دوران محرومیت پرسپولیس انجام داده است، گفت: اینجاست که عیار مربی مشخص می‌شود، شما می‌بینید که برانکو در عین محرومیت کوچک‌ترین گلایه‌ای از این موضوع نکرده، چون می‌داند باید روی تیم خود سرمایه‌گذاری کند. همین موضوع هم باعث شده که پرسپولیس الآن به معنای واقعی یک تیم است.  تیم برانکو در آسیا و لیگ برتر مدعی است و امیدوارم به خصوص در آسیا موفق باشد.

محمد پنجعلی در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس – السد عنوان کرد: اعتقاد دارم ما باید فکر کنیم بازی رفت مساوی شده و الآن نیاز به یک بازی فکورانه و با حوصله در تهران داریم. نباید احساسی بازی کنیم، چون فوتبال حرفه‌ای است و ممکن است شرایط تغییر کند. درست است حمایت هواداران را در بازی برگشت داریم و این هم یک امتیاز بزرگ برای پرسپولیس است،‌ اما قطعاً باید تفکر حرفه‌ای داشته باشیم و بدانیم کار هنوز تمام نشده است.

پزشک پرسپولیس: محمد انصاری هفته بعد جراحی می‌کند/ کامیابی‌نیا مشکلی برای تمرین ندارد
مشاهده

وی در مورد عملکرد بازیکنان جوان پرسپولیس که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدند نیز یادآور شد: درست است این بازیکنان شناخته شده نیستند، اما چندین سال است زحمت کشیده‌اند و فراموش نکنید برانکو هم با آن‌ها کار کرده است. الان تمام تیم امید پرسپولیس در اختیار برانکو است و به نظرم این یک گام بزرگ برای باشگاه است. خود این موضوع باعث ایجاد انگیزه در تیم‌های پایه باشگاه شده است. به نظرم این تفکر باید ادامه داشته باشد و یک روزی برسد که نیاز به آوردن بازیکن از جای دیگر نداشته باشیم.

«آیا پرسپولیس با تمام محدودیت‌هایی که دارد می‌تواند قهرمان آسیا شود؟» پیشکسوت تیم پرسپولیس در پاسخ به این پرسش گفت: این تیم نشان داده قابلیت قهرمانی را دارد. یعنی کمبودها با ظاهر شدن چهره‌های جوان ترمیم شده است و بچه‌ها در چند بازی اخیر این خوش‌بینی را نزد هواداران و پیشکسوتان ایجاد کرده‌اند که این تیم می‌تواند قهرمان آسیا شود.