ابراهیم جوادی در مورد انتخاب امیرحسین مقصودی به عنوان ملی‌پوش وزن 65 کیلوگرم اعزامی به جهانی بوداپست که با انتقاد زیادی همراه بود، اظهار داشت: انتخاب ما براساس گزارش کادرفنی بود. مهران نصیری در بازی‌های آسیایی 2018 یکی از ضعیف‌ترین کشتی‌گیران ما بود که به حریف چینی باخت، درحالیکه مقصودی مدال نقره جوانان جهان را گرفته و نگاه ما در این وزن المپیکی بود.

وی در مورد عدم حضور محمدجواد ابراهیمی در تیم اعزامی به جهانی نیز ادامه داد: قبلا هم در خصوص کنار گذاشتن او با انتقادات زیادی مواجه شدیم و حتی چند نماینده مجلس نیز پیگیر کار او بودند. یک چیزهایی را نباید گفت و ما نمی‌خواهیم روحیه کشتی‌گیر را خراب کنیم، اما او هم ایرادهای خاص خودش را دارد. تصمیم‌گیری ما براساس مسابقات خارجی این نفرات بود. ابراهیمی در جام یاشاردوغو حریفان سختی نداشت و فقط علیرضا کریمی را برد، اما در ادامه نتوانست نظر کادرفنی را در جام بعدی جلب کند. در عوض علیرضا کریمی در بازی‌های آسیایی جواب اعتماد کادرفنی را داد.

دارنده 4 مدال طلای کشتی جهان با تاکید بر اینکه شورای فنی با هیچ کشتی‌گیری دوستی یا دشمنی ندارد، خاطرنشان کرد: رسول خادم و شورای فنی بیشتر از همه این نفرات‌، آبروی خودشان را دوست دارند. شورای فنی روی هم رفته 250 سال تجربه دارند و نمی‌آیند به خاطر یک نفر آبروی‌شان را زیر پا بگذارند. ما نه با کسی برادری و دوستی خاصی داریم و نه دشمنی. رسول خادم اگر می‌آید در جلسات می‌نشیند، گزارش فنی‌اش را می‌دهد و صرفا فقط یک حق رأی دارد. خدا شاهد است که او همه زندگی‌اش را وقف کشتی کرده، اگر بدانید فدراسیون با چه مشکلاتی مواجه است، متوجه می‌شوید چقدر تصمیم‌گیری در این شرایط سخت است.

سیلوا بهترین بازیکن دیدار کاشیما آنتلرز- پرسپولیس شد
مشاهده

ابراهیم جوادی در حمایت از فدراسیون و هجمه‌ای که این روزها علیه رسول خادم به راه افتاده، گفت: رسول خادم سزاوار توهین و بی‌احترامی نیست، او چه زمانی که کشتی می‌گرفت و چه در زمان سرمربیگری و چه ریاست فدراسیون، همیشه وقتی مورد انتقاد قرار می‌گرفت سرش را پایین می‌انداخت. او یک سر سوزن با کسی دشمنی ندارد و بارها دیده‌ام مورد توهین عده‌ای قرار گرفته اما خیلی راحت آنها را بخشیده چون همه آنها را جزو خانواده کشتی می‌داند. ما در ایران کسی را نداریم که بخواهد جایش را بگیرد. به شرفم قسم که من و برزگر و بقیه اعضای شورای فنی وقتی می‌بینیم چقدر خادم دلسوز کشتی است و خدمت می‌کند، حمایتش می‌کنیم. اگر غیر از این بود به خدا یک لحظه هم نمی‌ماندیم.